Ny fet hojfilm på bio [trailer] eller inte

Följer den trenden med hojfilmer så blir den garanterat skitdålig och av trailern att döma så kanske den kan va god för ett par garv iallafall..

Indisk film ligger väl inte direkt på min topplista hursomhelst...

ahh ett gäng arga indier på 2 hjul, med en hel del hojreklam och lite stämningsfull indisk popmusik som är så populärt på sistone.

Tja jag vet inte om den är bra men det har väl ingen hojfilm varit hittils eller? Bara att det finns många "vanliga" hojar med så blir det säkert tillräckligt bra. Att skådespelarna pratar engelska tar jag för givet. :D

Kan nog inte bli värre än Biker Boys den sög,

ape skrev:
Tja jag vet inte om den är bra men det har väl ingen hojfilm varit hittils eller? Bara att det finns många "vanliga" hojar med så blir det säkert tillräckligt bra. Att skådespelarna pratar engelska tar jag för givet. :D
Pinyinengelska :hihi

haha måste leta på DC ett måste att se ut den komiska synvinkeln :D

Hoho, maken till kalkonrulle har jag då aldrig sett! :rofl :rofl
Förtexterna var ju så jäkla corny...

"One brave cop, one smart thief, one cool rider...together they create DHOOM!!!!!"...mohahaha.... :rofl :hihi

En salig blanding hojar var det också...allt från V-strom till Hayabusa...hoho..och en massa öppna jethjälmar...fast det kanske är häftigt i Indien, vad vet jag? :va

Det bekräftar min teori...indier e jäkligt corny... :hihi

edit. WestW - Hur f*n hittade du egentligen denna trailer? :confused:

En jeep som voltar efter att ha fått en exploderande hjälm framför ena framhjulet....Den var ny! :yoparty

Hahahaha....Say No More!

Bilar som exploderar när man skjuter på dem måste vara det sämsta Hollywood hittat på, & indierna anammar det!

Indien är tydligen världens mest filmproducerande land & ändå tycks de inte lära sig från Hollywoods misstag! :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT