Ny design...

Saknar länken "Min profil", som länkade till sidan där enkelt ser vilka trådar man "prenumenurerat" på (manuellt elle automatiskt). Var smidigt att den vägen kunna se om någon svarat på ett inlägg man själv skrivit i.

Dvs länken till http://www.sporthoj.com/forum/usercp.php?

/B

Last edited:
Tog en liten stund innan jag kom på vilken sida jag hamnade på.

Du får inte skrämmas så, Swedie.

Chatlänk, förstasidan på nått sätt vore skoj samt racingforum-länkarna som fanns på förstasidan förut.

Ta bort jävla ryggsäckar och skit och släng dit racingforum istället.

Riktigt snyggt :tummenupp Men jag får ej länken till SH-tröjorna att funka? :confused:

Swedie skrev:
Tjena mors

Hör gärna av er med hur ni tycker nya designen är och om det är några problem nånstans.

Inga nya smilisar eller nått har lagts till. Bara utseendet på själva sajten i sig har uppdaterats litegrann.

Tack

Johnny

Skulle gärna vilja ha en längre lista på trådar på förstasidan. Typ dubbelt så många.

Skippa 2.5loggan upptill annars schysst, men hur hittar jag till knappen på de trådar jag premunerar på :confused:

vet inte om det bara är jag men tar det inte längre tid att ladda sidan nu?? det tar flera sekunder innan det jag klickat på kommer fram.....

Tycker det vart snyggare. :tummenupp

Dock har jag surfat här så mycket så att jag automatikst drar muspekaren högst upp för att klicka på forum och sånt, men där finns inget att klicka på längre! :tungan

Irri att man inte kommer till startsidan genom att klicka på loggan, men annars helt ok.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8