Ny Daytona 675 ägare!

JAJ

Carpathian Forest!!!
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Triumph Daytona 675
Alloj! Av någon anledning missade jag den här delen av forumet. Är också ny o postat här en gång innan. :D (Om det var igår eller förrgår :va )

I alla fall, en Triumph Daytona 675 kommer på onsdag o tänkte jag kunde vara med i diskussionerna här på forumet. :pannkyss

/Ses i trådarna

Välkommen! Och ja, är förbannat avundsjuk.. 675 är riktigt snygg, synd att den är rätt så liten bara. Är man 190 så blir det nog en mindre kama-sutra-aktig sittställning bara.. Får köpa mig en Mille eller nåt :)

Gratulerar till köp av tuff hoj! Nu vill vi höra om den är så bra som det står om den i tidningarna :tummenupp

Alloj! Av någon anledning missade jag den här delen av forumet. Är också ny o postat här en gång innan. :D (Om det var igår eller förrgår :va )

I alla fall, en Triumph Daytona 675 kommer på onsdag o tänkte jag kunde vara med i diskussionerna här på forumet. :pannkyss

/Ses i trådarna

Är du nöjd med hojen? Min man kör en lika dan. Han är helt nöjd.
Han köpte sin förra året. Vilken färg har du på din?

//Ellinor.

Var och provkörde en på Johans idag... jag är totalt såld... måste ha en!! Grattis iaf....

Är du nöjd med hojen? Min man kör en lika dan. Han är helt nöjd.
Han köpte sin förra året. Vilken färg har du på din?

//Ellinor.

Fick tyvärr inte ut hojjen under onsdagen, utan kommer få ut den idag från JohansMC. Kan inte ge någon speciell fakta om hur den är riktigt ännu. :)

Jag köpte en Scorched Yellow (gul). Bilder osv. kommer upp i garaget i min profil under veckan. Ta en titt lite senare. :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti