Ny dödsolycka

tankar går till familjen å vänner
 
V.i.f

Hoppas som sagt att det gick fort och han inte behövde ligga medveten i väntan på slutet..
 
R.I.P

Han är medlem här på forumet...

Känner han inte alls, men han satt på ett annat forum också saltvattensguiden.se med alias Noname...
 
Usch, verkligen tråkigt.. Vila i frid..
Man kanske bör tänka sig för extra noga när man är ute själv och kör?
 
Texas skrev:
2449579 R.I.P

Han är medlem här på forumet...

Känner han inte alls, men han satt på ett annat forum också saltvattensguiden.se med alias Noname...

Aj. Det forumet häckar ju jag också på.
 
Fan gubbar och gummor ställ av hojarna nu och sluta kör för iår det känns som det rä för mycket nu :(

Vila i frid och hoppas han inte led för mycket
 
Strömma skrev:
2447764 Hoppas innerligt att det var sista olyckan för i år :(

V.I.F

Fast det är ju nästan som att hoppas på att mc året är slut (hur sjukt det än låter)! Verkar som om att så fort det är fint väder så blir det olyckor.

Snälla människor kör lungt även ifall ni tycker att ni är as grymma på att köra!

Och därmed inget sagt om att denna personen körde som en galning bara att vissa andra gör det.

V.I.F :(
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top