Ny cykel

titum

Sugen
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
ett hembygge av "spill", en Honda rs125r, en kawa kris (kr-1s) en kymco scooter å en tm250
äntligen skaffat en riktig cykel igen :banana ....... hur många minuter innan jag får höra att den kommer rasa hela tiden :7peta

Bifogat

• lilla prillan.JPG
    lilla prillan.JPG
    71.6 KB · Visningar: 212
Var det inte du och din farsa som åkte runt i en citroen :va Den saknar jag häftigare ekipage har jag nog inte sett i depån :yoparty. Fräsig hoj förövrit hoppas den håller ihopp :tummenupp

björn

titum skrev:
äntligen skaffat en riktig cykel igen :banana ....... hur många minuter innan jag får höra att den kommer rasa hela tiden :7peta
Fan vad roligt! Nu kan man ju inte ens ta dig i starten längre..
Grattis!

jo det va vi med cittran.....

aprilia har väl dåligt rykte men de går fort :näsblod

ecce skrev:
Var det inte du och din farsa som åkte runt i en citroen :va Den saknar jag häftigare ekipage har jag nog inte sett i depån :yoparty. Fräsig hoj förövrit hoppas den håller ihopp :tummenupp

björn

Haha då behöver man inte vara orolig för dig i SM-totalen 2006. Motorhaveri los bananas och sen har du inte råd att köra mer.....:);)

Nädå...fyfan vad fett och jag är grymt jävla avis ska du veta! Lätt en av sporthoj.com:s fyra grymmaste hojar..... :tummenupp

Chris Ash skrev:
Haha då behöver man inte vara orolig för dig i SM-totalen 2006. Motorhaveri los bananas och sen har du inte råd att köra mer.....:);)

Nädå...fyfan vad fett och jag är grymt jävla avis ska du veta! Lätt en av sporthoj.com:s fyra grymmaste hojar..... :tummenupp

Det är lugnt, alla delar till aprilia rsw är billiga :rolleyes:

den är grymt mycke ballare å brapa än hondan oxå........ aprilian pangar i avgassystemet :yoparty

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back