Ny crossgrej !?!

blom skrev:
och som jag skrev det måste vara jobbigt och ångest framkallande när du tar med en brud hem
Snacka om inrutat liv, han får ***** en gång i månaden och kan kolla i almenackan när det blir :crash :1pajas

LaFleur skrev:
Så ni måste ha hoj för att få ......, tragiskt tycker jag.
problemet ligger väl i att du inte vet vad du vill i livet.. nä nu ska jag ha motard nä nu är det fan sporthoj som gäller... nä nu ska jag knulla en brud... nää (mitt i akten) jag gillar ju killar

haha du är rolig du blom.. Jag tjänar pengar på att byte bågar, det är därför jag gör det. Kan det bli bättre? Jo det kan det, det är en hobby också!

P.S. Blom, det är oftast de som har bögfobi som är osäkra på sin manlighet. D.S.

LaFleur skrev:
haha du är rolig du blom.. Jag tjänar pengar på att byte bågar, det är därför jag gör det. Kan det bli bättre? Jo det kan det, det är en hobby också!

P.S. Blom, det är oftast de som har bögfobi som är osäkra på sin manlighet. D.S.

blom har definitivt inte bögfobi, du skulle sett igår vilka kommentarer och blickar som kga fick :kär ... han blev alldeles generad

P.S. Blom, det är oftast de som har bögfobi som är osäkra på sin manlighet. D.S. [/B][/QUOTE]

att du inte har bögfobi förvånar mig inte mycket.. du är bara lite patetisk.. SÅ ÄR DET!!!

*/ ?>
Nyheter
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa