Ny CBR1000RR-08 eller R1-08???

Argument:

Det är lättare att säga "Retta-fucko", än "Fajjerbläjd-fucko"

Go Honda!

:s

Okejrå :gnissla

R1 är snyggast helt klart.
För jag blir också mer pilsk av spetsiga nosar (och rakade 19-åringar)

Tänder du på unga skinnskallar ? :p

Alla andra märken har ALLTID bajtat hondas stil..den fronten som alla talar illa om har en funktion därav utseendet!
Notera mina ord i dagens läge...näst år kommer säkert ALLA märken att gå ifrån spetsiga nosar...om inte året efter :p
Honda gör autentiska hojar..alla andra märken gör dååliga kopior :yoparty :yoparty
förutom buell...då de uppfyller de extremt höga kraven för att hamna i supercrappydupershit kategorin hehehe :p :yoparty :yoparty
sorry pizzamannen va ba tvungen!!!:)

Tänder du på unga skinnskallar ? :p

Alla andra märken har ALLTID bajtat hondas stil..den fronten som alla talar illa om har en funktion därav utseendet!
Notera mina ord i dagens läge...näst år kommer säkert ALLA märken att gå ifrån spetsiga nosar...om inte året efter :p
Honda gör autentiska hojar..alla andra märken gör dååliga kopior :yoparty :yoparty
förutom buell...då de uppfyller de extremt höga kraven för att hamna i supercrappydupershit kategorin hehehe :p :yoparty :yoparty
sorry pizzamannen va ba tvungen!!!:)

:fakta :nicka

Jäkla mekaniker att älska cbren,ingen provkörning idag för en mek hade tagit hem den över helgen.

Ska testa den i slutet på augusti på semestern istället,på en vardag så hojen finns inne,kanska en sådan om jag gillar känslan.

Henrik

Har kört 170 mil med min nu är är grymt nöjd, en komplett hoj i mina ögon & den snyggaste ( i mitt tycke ), så du ska vara nöjd :tummenupp

yoshis r77 ser inte fel ut

Bifogat

• r77_cf_cbr1000rr_08_lg.jpg
    r77_cf_cbr1000rr_08_lg.jpg
    39.4 KB · Visningar: 92
Jäkla mekaniker att älska cbren,ingen provkörning idag för en mek hade tagit hem den över helgen.

Ska testa den i slutet på augusti på semestern istället,på en vardag så hojen finns inne,kanska en sådan om jag gillar känslan.

Henrik

din mekaniker e ute o glider med din hoj :p:tuttar

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma