Ny bra sajt

? :va
"The domain name motorcycleeurope.com is for sale. To purchase, call BuyDomains.com"

Ha ha ... vilken bluffsida rent ut sagt.

Ställde en enkel fråga om hur många mil de ansåg att min hoj kunde rulla med normal körning mellan oljebytena när de angav att fyra mekaniker var lediga för frågor.Blev då skickad till en annan sida där jag fick fylla i mitt mc märke.Därefter skickad till en ny sida igen där jag skulle ange hur brådskande jag ansåg ärendet vara.Valde medium och blev nu skickad till ytterligare en sida där man ville ha 303:- för att besvara denna fråga.GLÖM DET ÄR MITT SVAR.Sidan ser även för övrigt ut att vara uppbyggd på att tjäna pengar.Vill inte ens fundera på svaret jag fått om jag varit dum nog att betala dessa 303:-. :va :finger

Ha ha ... vilken bluffsida rent ut sagt.

Ställde en enkel fråga om hur många mil de ansåg att min hoj kunde rulla med normal körning mellan oljebytena när de angav att fyra mekaniker var lediga för frågor.Blev då skickad till en annan sida där jag fick fylla i mitt mc märke.Därefter skickad till en ny sida igen där jag skulle ange hur brådskande jag ansåg ärendet vara.Valde medium och blev nu skickad till ytterligare en sida där man ville ha 303:- för att besvara denna fråga.GLÖM DET ÄR MITT SVAR.Sidan ser även för övrigt ut att vara uppbyggd på att tjäna pengar.Vill inte ens fundera på svaret jag fått om jag varit dum nog att betala dessa 303:-. :va :finger

Haha. Du följde nog nån obskyr länk. Om man riggar en sån här sida med all bakomliggande teknik så är det garanterat inte för att bluffa folk.

Däremot kanske de har mindre nogräknade samarbetspartners.

Haha. Du följde nog nån obskyr länk. Om man riggar en sån här sida med all bakomliggande teknik så är det garanterat inte för att bluffa folk.

Däremot kanske de har mindre nogräknade samarbetspartners.

Kanske vore smart att ändra länken i din första post så att man inte kommer till de där obskyra länkarna öht? :)

Fint!
Den hamnade i favoritlådan på direktum! Ska synas närmare sen.

Kul! Stort tack för tipset. Ser ut som en väldigt genomarbetad och matnyttig hojsida. :tummenupp

Transfagarasan anses som no 1 bland dom 100 toppvägarna i Europa. Transalpina är inte över huvudet taget med i listan. Lite konstigt men troligtvis för att så få kört den hittills.

Back