Ny bluff?..

Den annonsen har alla varningssignaler som går att ha. Rekordbillig, säljare med knagglig svenska som heter Kristian Holmberg och en annons som är skriven genom ett översättningsprogram. Ska bli intressant att följa. Å andra sidan lär väl Negliance inte skriva att han blivit blåst om så skulle vara fallet.

Vill ni lägga handpenning så kan ni få mitt konto nr.
Inga problem.

ni har fel killar.. det var ingen bluff. har idag pratat med killen . han pratar dock knaglig svenska, därför hade han använt översättnignsprogram. och den är så billig eftersom han skall jobba utomlands och behöver pengar fort. . men nu är iallfall handpenning erlagd , så jag ska åka och hämta släp nu , sen bär det av till vallentuna och hämtar min nya hoj.. =)

jag fattade inte riktigt när jag pratade med han , men jag fattade det som att det var slirkoppling på den =).. synd att det är snö ute. men det försvinner väll lagom till jul , så sen skall det provgasas lite.

Ni har fel killar....

Jaou, skönt att du har koll på läget då.

Överbevisa mig och visa upp att du köpt hojen med en bild i denna tråden.
Sitt på hojen hållandes i en Vit BH så tror jag dig att du inte blev fintad!

Handpenning...
SLUTA NU!

Last edited:
Lägg märke till stödet till framhjulet!

Lägg märke till stödet i framhjulet,låsbart också tydligen.

Om jag inte minns fel så var det något svenskt företag som skulle börja tillverka och sälja dessa stöd.Såg nån notis om det så sen som för nån månad sen.
Bilderna kan helt klart vara plockade från någonstans då jag inte minns nån KTM 690.

Kanske någon mer som läst,har info om dessa stöd?

Annonsen får mig att tänka på nåt Nigeria brev :D

Om man nu är så mån om att bli av med hojen och har ett snuskigt lågt pris
så varför inte lägga ut ett telefon nr.
Har man som i annonsen ett svenskt namn förmodar jag att man kan och förstår svenska.
Om inte annat så tycker man annonsören borde kunna lite engelska iallafall.

Den magiska annonsen:
(Den bästa och enda vardagliga ras Supermoto. KTM har en lång historia av hög kvalitet och har överträffat sig själva med den här hojen. Med en stark och pålitlig motoranläggning det är något av det roligaste som du kan ha med kläderna på. Med ett lager slipper kopplingen ni kommer att stödja det i som ett proffs antingen på banan eller på väg till jobbet.)
31.000 kr

Bifogat

• 9584316878.jpg
    9584316878.jpg
    36.8 KB · Visningar: 534
Last edited:
Hur gick det?

BTW: vad heter man på utrikiska för att den svenska översättningen av namnet ska bli Christer Holmberg :D

Hittade infon om stödet

Står i senaste MC-Folket.

Notis om nystartartade företaget.

www.maltek.se

Hittade dock ingen bild på hojen där då de har lite bilder upplagda.

Så om bilden är plockad från nätet eller annonsörens :va

Last edited:
Med ett lager slipper kopplingen ni kommer att stödja det i som ett proffs:va
Haha det roligaste ja läst idag!

naturligtvis så är jag inte helt seriös.. men såhär i juletider känns fint att det fortfarande finns folk som bryr sig =)

god jul på er..

Att annonsen är på riktigt är det väl ingen här som tror? Antingen är det en vanlig bluff eller så fyller Kristian Holmberg år och har roliga kompisar...

"Den bästa och enda vardagliga ras Supermoto."

Hojen är ett ras, det är ju därför han säljer den så billigt :huvet

"Med ett lager slipper kopplingen ni kommer att stödja det i som ett proffs antingen på banan eller på väg till jobbet."

Va? Är det jag eller han som är full? Jag är iofs på arbetet...

:D

Älska Google översättning eller hata. Undrar om dom hade med i kalkyleringen att detta verktyg kunde medföra att äckliga bedragare nu har möjlighet att invadera blocket

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra