Ny bluff?..

Nej, jag tror den är äkta!1!!1
Det brukar ju dyka upp minst en sån här tråd i veckan, men jag tror du hittat jackpoten nu, verkligen alltså! Vilket läge, synd att man inte var först.. :5sure

"Med ett lager slipper kopplingen ni kommer att stödja det i som ett proffs antingen på banan eller på väg till jobbet."

Va? Är det jag eller han som är full? Jag är iofs på arbetet...

:D

ni har fel killar.. det var ingen bluff. har idag pratat med killen . han pratar dock knaglig svenska, därför hade han använt översättnignsprogram. och den är så billig eftersom han skall jobba utomlands och behöver pengar fort. . men nu är iallfall handpenning erlagd , så jag ska åka och hämta släp nu , sen bär det av till vallentuna och hämtar min nya hoj.. =)

jag fattade inte riktigt när jag pratade med han , men jag fattade det som att det var slirkoppling på den =).. synd att det är snö ute. men det försvinner väll lagom till jul , så sen skall det provgasas lite.

ni har fel killar.. det var ingen bluff. har idag pratat med killen . han pratar dock knaglig svenska, därför hade han använt översättnignsprogram. och den är så billig eftersom han skall jobba utomlands och behöver pengar fort. . men nu är iallfall handpenning erlagd , så jag ska åka och hämta släp nu , sen bär det av till vallentuna och hämtar min nya hoj.. =)

jag fattade inte riktigt när jag pratade med han , men jag fattade det som att det var slirkoppling på den =).. synd att det är snö ute. men det försvinner väll lagom till jul , så sen skall det provgasas lite.

Skojar du med mig eller har du verkligen lagt handpenning på den?
Jag har svårt att tyda ironin i inlägget, dock hoppas jag att den finns där.

Hoppas att det stämmer...... så att han inte existerar när du väl kommit fram till stockholm, du har en bit att åka.... :död

Knackig svenska och heter Kristian Holmberg som är ett så typiskt svenskt namn som det kan bli? Hur går det ihop? :va

Jag måste ju påpeka din blåögdhet.

Du ska ha en jäkla tur om det är seriöst... :rolleyes:

Det här blir spännande:) Hoppas du inte blir lurad nu, om det nu stämmer det du skriver så att du inte bara skojjar med oss:confused: Men så som jag ser det så luktar det bedrägeri lång väg:näsblod Fick du t.ex hans mobnr? Har du isåfall sökt på numret så det exicterar eller liknande? Men självklart hoppas jag på att du gör ett klipp trotts allt:tummenupp

Du kommer bli lurad om du verkligen var seriös med ditt inlägg :) sen tror jag inte du är seriös, men men..

Shit, jag har också lagt handpenning.

Hur blir det i dom lägena, den som kommer först som får hoj + den andras handpenning? :va

Jag betalade 40k i handpänning och skulle få tillbaka resten när affären var klar.

Jag hämtar den dock till våren när han är tillbaka från sin utlandstjänst.

Det är lugnt, jag har alla handpenningar här. Skicka ett visanummer
till mig så löser jag det!

Känns som de här bluffarna som dykt upp på blocket senaste veckorna använder sig av Google translate eller likande. Svenskan är rättstvad men med helt fel ord och följd....

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back