Ny bil :)

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
ja bA Har KÖPt en NY typ BIl å deN kÖr typ IfJån R1:Or zOm om Dom ztOg ztILLa ZEn FåR ja Ba alLa tjeJErna okKzå Min typ broj HAr eN typ LIka dAn typ Fazt InTe lIkA zNabb hur FORt gÅr ERa moTorcyKlaR typ min HayabuzA GÅr typ LIka znAbbt zom eTt peNdeltåG på lzD..... *ler*

Bifogat

• A7_3.jpg
    A7_3.jpg
    117.3 KB · Visningar: 859
Blue skrev:
ja bA Har KÖPt en NY typ BIl å deN kÖr typ IfJån R1:Or zOm om Dom ztOg ztILLa ZEn FåR ja Ba alLa tjeJErna okKzå Min typ broj HAr eN typ LIka dAn typ Fazt InTe lIkA zNabb hur FORt gÅr ERa moTorcyKlaR typ min HayabuzA GÅr typ LIka znAbbt zom eTt peNdeltåG på lzD..... *ler*

jah... vad ska man säga...smaklöst e det första som dyker upp..

HAHAH! Va cool :D mycket pengar.. tycker den är speciell... kanske inte snygg, men definitivt mycket tid som är nerlagd på den där.

Birdcatcher känns väl ganska meningslöst på en ny Japansk bil väl? Jävligt snyggt med dörrarna iallafall...alltid nåt..:)

Blue skrev:

threadgay2.jpg

Köp min bil!

nu zka jA ba zälja min BIL Å köPa En R ettA 04:a den zkA MarklUnd trImmA Me typ eN jäTte ztOr Turbo typ kolla bildEN KommeJ blI dEn feTazt reTtAn I zTAn *skrattar*

Bifogat

• bigturbocivic.jpg
    bigturbocivic.jpg
    7.3 KB · Visningar: 44
Jag hade oxå köpt en R1 04 om jag vatt dig :hej

750RR - men jag hade väntat med turbon :D

,,, kan ju gå som plog i vinter! Fan vad ful front! Urk! Och
vita fäljar,,, lite 80-tal va?! Men byta fälgar, och på med en
vettig tjol fram,, så blir nog den där bilen oxå fin!

Blue skrev:
Jag diggar inredningen :yoparty

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör