Ny bankörning på Anderstorp!

Det gäller alla dagar på anderstorp utom när dom kör SM i roadracing samt 2 andra helger på hela säsongen. De 2 extrahelgerna brukar användas till WTCC, STCC, classic racing o dyl.

Fast det som förvirrar mig en aning är att det är 95db i förbifart som gäller på SM också. D.v.s 102db stillastående.
Fast flera racesystem som såklart bullrar mer.

Fast det som förvirrar mig en aning är att det är 95db i förbifart som gäller på SM också. D.v.s 102db stillastående.
Fast flera racesystem som såklart bullrar mer.

Regeln finns, men i praktiken är det ett litet fåtal som blir stoppade för buller på en SM-helg. 250GP-hojarna ligger ofta på 110 db under sina pass, fyrtaktarna lite lägre.

någon som vill dela hotellrum i stan? om det nu finns något rum ledigt... funderar påa tt dra ner imorgonkväll så man är utvilad när man kommer fram.

hoppas de löser sig annars får du höra av dej har ev ett rum över bor iofs i värnamo men vet först i morgon morron om jag har ledigt eller ej ska själv ut till anderstorp o hjälpa till o jobba:tummenupp

Om nogon vill sälja en Licens plats får ni gärna höra av er.
0701-468808
Mvh/ Kristofer

Den darriga sommaren till trots ordnar vi givetvis återigen bra väder :)
Tjohoo..

Bifogat

• 2.jpg
    2.jpg
    28.2 KB · Visningar: 49
nå, någon som vill krypa till sängs med mig? :D känns surt o puttra 38 mil på morgonkvisten för att köra en hel dag på anderstorp... bah. precis kommit hem från 2 dagar på gelleråsen. puh

nå, någon som vill krypa till sängs med mig? :D känns surt o puttra 38 mil på morgonkvisten för att köra en hel dag på anderstorp... bah. precis kommit hem från 2 dagar på gelleråsen. puh

Hur kan man köra så mycket och ändå vara så långsam? ;)

Hur sover du på racen?

Jag har en plats i SNABB grupp. Min motorkåpa har blivit en spricka i och gick inte tigga ihop de trotts flera försök.

Så vill någon ha en plats i snabb grupp ring mig. Har telefonen på fram till 03 i natt.

0739-224991 och om batterit e kass så prova 0736-270345

/jonas

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey