jesseboy
O med veten sär skrivare
Ja, har jobbat, varit "arbetslös" i ett halvår bara för att få dettaa att hända...
Nu vet jag att det gick inte igenom, men de vill ha mitt koncept...
Vete fan hur jag ska göra, ska jag låta dem köpa en konssulttjänst av mig å sen tillhör rapporten kommunen, eller ska jag verka svår å kanske fimpa allt ev. samarbete å satsa på nåt annat? Fan, nu är jag verkligen förvirrad...
Detta kan bli hur bra som helst, men vafan gör kommunen, försöker de ""Köpa" ut mig? Fan.... Vi är ju så nära...
;-S
Nu vet jag att det gick inte igenom, men de vill ha mitt koncept...
Vete fan hur jag ska göra, ska jag låta dem köpa en konssulttjänst av mig å sen tillhör rapporten kommunen, eller ska jag verka svår å kanske fimpa allt ev. samarbete å satsa på nåt annat? Fan, nu är jag verkligen förvirrad...
Detta kan bli hur bra som helst, men vafan gör kommunen, försöker de ""Köpa" ut mig? Fan.... Vi är ju så nära...
;-S
Skämt åsido så finns ju risken att det blir ingenting alls av det om kommunen tar över det, utan en eldsjäl som driver frågan. Om kommunen ändå vill ta över så försök att få en fast position från vilken du kan vara med och bestämma. Lättare sagt än gjort kanske iofs