ny bakdel till TL1000s

Hade nogt tänkt mig att börja kapa lite.
(vet inte riktigt vad besiktningen säger har inte riktigt koll på det)

Tänk på att du måste ha reflex och skyltbelysning när du besiktar!
Lycka till! Kolla in tlplanet.com och TL-tråden här!

Candyman skrev:
Vad använde du för delar/kostade/svårt?/köptes var? *pust*

..ser bra ut..

bara klipppte av plasten.har inte äns skruvat av nåt.sticksågen till plasten(det går nog med bågfil) o slipen till bakramen.det sitter såna där fästen till nätet om man ska ha nån bagage eller nåt.sen e det en aluplåt till regskylten. det behovs ingen belyssning till skylten. baklycktan lyser upp den :banana o en plåt till blinkers.that´s all. :tummenupp

Last edited:
Hur löser du det vid besiktningen med att det inte är vitt ljus till nummerplåten, och den där fåniga :kocko regeln om att man måste ha en reflex bakåt och att "flärpen måste sticka ut bakom bakhjulet? :va

Candyman skrev:
Hur löser du det vid besiktningen med att det inte är vitt ljus till nummerplåten, och den där fåniga :kocko regeln om att man måste ha en reflex bakåt och att "flärpen måste sticka ut bakom bakhjulet? :va

jag använde den gammla reflexen. baklyktan lyser up plåten ta dig en titt hur det ser ut. det e bara vitt glas på under sidan. så fort du sätter på lyset så lyser det ner på plåten också :tummenupp

Bifogat

• tls_4.JPG
    tls_4.JPG
    45.2 KB · Visningar: 149
Jag kapade ur en del på undersidan av mitt bakljus. Limmade dit en bit genomskinlig plast istället. Gjorde att det vart en helt okej regskyltsbelysning.

Jag har ingen regplåtsbelysning alls, och de gnällde inte. Hade dock med en cykellampa och eltejp utifall att, det duger om de skulle gnälla.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!