ny börjar hemsidan bli karlssonsrr.se

Bra jobbat. Snygg sida, och vi rr-nerdar är tacksamma för varje bra sådan som dyker upp. Särskilt jag om jag nu blir kvar i Sverige och skriver om spektaklet.
 
Snyggt och stilrent :tummenupp Gillar namnet också, lätt att komma ihåg :)
MW: ska du flytta eller vad har jag missat?
 
Nice! Men du får ta och fixa besöksräknaren! Den verkar smita utanför sidan.
 
Macho Woman skrev:
Jag är rastlös. Börjar bli gammal nu. Måste se världen innan jag dör.
Finland är inte världen you know :tungan Bara Sverige med annat språk.
Sorry Karlsson, sista spammet från min sida i din tråd. Nu ska jag tracka MW via PM ett tag.
 
Aaarghh!! Ingen gästbok!?! Inte för att de brukar svämma över men något tickar ju alltid in.
Jaja Pelle. Sidan ser skitbra ut. Vi får samåka till sommaren så kan vi slå vad om käk till gojan om vem som kör snabbast!! :) Hade helt missat att du skaffade en sån värsting. Sen påstås det ju att Snookie ska köpa bil istället för hoj så att du har depåpersonal också...
 
Tjena chrille
Snookie är hoj lös så han får föja med och meka och hjälpa mig med
hemsidan'
Packalen det är kottes 01
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top