Ny annons sida!

Esquire skrev:
Jag är skeptisk mot alla annonssidor som inte heter blocket.se och även den är jag inte odelat positiv till... :tungan

En hoj för dig kanske Miss_Orchidee? :tungan
http://www.annonzera.se/AdvertDetail.aspx?ID=200287

Tack men som du ser så har jag redan en och ska snart skaffa mig en STÖRRE, men tack iallafall!

testa sidan istället för att vara skeptisk, den kanske funkar? blocket är ju kanonbra, men det finns det ju andra sidor som är också...eller hur??

Miss_Orchidee skrev:
Tack men som du ser så har jag redan en och ska snart skaffa mig en STÖRRE, men tack iallafall!
Det skadar aldrig att ha en reservdelshoj. Särskilt inte om man kör en gammal och liten tvåtaktsplastraket. :)

Miss_Orchidee skrev:
testa sidan istället för att vara skeptisk, den kanske funkar? blocket är ju kanonbra, men det finns det ju andra sidor som är också...eller hur??
Jo, men om man ska använda sig av en sida för att sälja något så kan det ju vara en fördel om det finns några potentiella köpare iaf i sitt eget närområde.

När jag sökte generellt bara på Jämtland så hittade jag inte en enda annons. Av detta drar jag slutsatsen att mycket få jämtar ens känner till sidan. Vilket i sin tur innebär att om man ska sälja eller köpa något något så måste det antingen skickas på ett eller annat sätt eller så får säljaren eller köparen frakta det själv.

Sorry om jag verkar vara en negativ gubbe. Men jag är inte alltid det.

Esquire skrev:
Det skadar aldrig att ha en reservdelshoj. Särskilt inte om man kör en gammal och liten tvåtaktsplastraket. :)

Jo, men om man ska använda sig av en sida för att sälja något så kan det ju vara en fördel om det finns några potentiella köpare iaf i sitt eget närområde.

När jag sökte generellt bara på Jämtland så hittade jag inte en enda annons. Av detta drar jag slutsatsen att mycket få jämtar ens känner till sidan. Vilket i sin tur innebär att om man ska sälja eller köpa något något så måste det antingen skickas på ett eller annat sätt eller så får säljaren eller köparen frakta det själv.

Sorry om jag verkar vara en negativ gubbe. Men jag är inte alltid det.

anledningen till att det inte finns så mycket just i norrland kan vara för att det är en relativt ny sida och den har inte ricktigt fått ut all reklam mm..

Men om du lägger in din annons i jämtland så finns det ju en som nästa jämtlänning kan titta på...eller hur? :)

Miss_Orchidee skrev:
anledningen till att det inte finns så mycket just i norrland kan vara för att det är en relativt ny sida och den har inte ricktigt fått ut all reklam mm..

Men om du lägger in din annons i jämtland så finns det ju en som nästa jämtlänning kan titta på...eller hur? :)
Nej, jag sitter bara på modäääm den här veckan så jag har enbart tänkt vara grinig och vägra allt som kan vara nytt och häftigt. Jag ska dessutom äta massor med snacks och dricka folköl i väntan på surströmmingspremiären. :tungan

Har för mig att du gjort reklam för sidan förr? Känner du ägaren, undrar man då? :confused:

Bra med gratiz-zidor iaf! :corn

Vem har gett någon tillstånd att lägga upp min annons på den sidan??

EDIT:vem har gjort sidan? ja vill få kontakt med den personen å ge personen i fråga en redig jävla utskällning!!!
det finns ju ingen Adress till nån Webmaster eller något om vem som gjort sidan... :kocko

Last edited:
Fluxir skrev:
Vem i hellvete har gett någon tillstånd att lägga upp min annons på den sidan??

EDIT:vem fan har gjort sidan? ja vill få kontakt med den personen å ge personen i fråga en redig jävla utskällning!!!
det finns ju ingen Adress till nån Webmaster eller något om vem som gjort sidan... :kocko

Du pratade själv med mig och la upp din annons där, men du sa att du inte orkade lägga upp bilder....remember??

så skyll nu inte på någon annan...

Miss_Orchidee skrev:
Du pratade själv med mig och la upp din annons där, men du sa att du inte orkade lägga upp bilder....remember??

så skyll nu inte på någon annan...

gjorde jag? humps... det kommer ja inte ihåg... :3freak
då får ja be så mkt om ursäkt för det då... :Bugar

för övrigt så kan det va ett tipps då att lägga in en Webmaster adress så man kan kontakta den som gjort sidan om något strular...

Fluxir skrev:
för övrigt så kan det va ett tipps då att lägga in en Webmaster adress så man kan kontakta den som gjort sidan om något strular...

jag ska tala om detta för min gode mor då....(gode är väl synd å säga....offtast skäller hon ju på mig) :hihi

Miss_Orchidee skrev:
jag ska tala om detta för min gode mor då....(gode är väl synd å säga....offtast skäller hon ju på mig) :hihi

gör så... ja har fresten Raderat min annons nu..
har ju inte kvar MCn...

Miss_Orchidee skrev:
www.annonzera.se
ny annons sida på uppgång! lägg in erat skräp...hehe :hihi
ska finnas några mc annonser!

La upp en annons...

Måste säga att det är svagt att den inte stödjer alla webläsare.. Ser ut som skit i Mozilla Firefox och även "vanliga" mozilla...

...tror inte det blir någon hit om en stor del av nätsurfarna kan se sidan på ett klokt sätt.

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back