Ny affär i Härnösand

Honke

det blir ingeting om man inte gasar!
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
Yamaha Fz6-n 2007
har hör att dom har öppna ett ny mc affär i härnösand! vid stripe om jag har rätt nere vid nån hamn. är det sant? om det är sant! är de nåt bra eller?

nä precis :D måste åkte och titta om det är sant :) skulle vara kanon! :) finns ju ingen i härnösand, så då behöver man inte åka till sundsvall jämt ;D

MXE Racing öppnar ny butik någon gång vid månadsskiftet januari/februari på Industrigatan 14 i hänösand.

Mycket bra av Nocke. Tufft av honom att utöka verksamheten, friskt vågat hälften vunnet! vi behöver en riktig butik i Härna som har lite prylar på hyllorna!

Härnöante skrev:
Mycket bra av Nocke. Tufft av honom att utöka verksamheten, friskt vågat hälften vunnet! vi behöver en riktig butik i Härna som har lite prylar på hyllorna!

ja precis :) skulle vara så jäkla skönt :)

får hoppas de bli bra då..isf komma de nog mycke folk från s-svall oså...
alltid glädjande o få nya mc-affärer :banana

man får hoppas på det som sagt! tycker dom läger ner mer och mer i härnösand. snart finns det bara pizza & hamburgare affärer där :)

Honke skrev:
man får hoppas på det som sagt! tycker dom läger ner mer och mer i härnösand. snart finns det bara pizza & hamburgare affärer där :)

aldrig fel på en pizza..har nog hört om jeansboa eller va de heter..ska tydligen finnas nå grymt flottiga pizzor där :drool

ozeo skrev:
aldrig fel på en pizza..har nog hört om jeansboa eller va de heter..ska tydligen finnas nå grymt flottiga pizzor där :drool

dom är gå som satan :D jag tror dom heter ängeln om jag har rätt ;D

Mxe

Kul att det öppnas en mc butik i Härnösand . har skaffat mig en gsxr 750 - 96 som jag skulle vilja ut och pröva nu och skulle behöva ett skinnställ och en massa annat . Jag sålde min cross och köpte en gatcyckel ,nu vill jag ha vår

hassesjolosa skrev:
Kul att det öppnas en mc butik i Härnösand . har skaffat mig en gsxr 750 - 96 som jag skulle vilja ut och pröva nu och skulle behöva ett skinnställ och en massa annat . Jag sålde min cross och köpte en gatcyckel ,nu vill jag ha vår

inte illa ;) har ett jofama ställ som är öve 15 år old :Dhaha! men det funkar väl till vidare :) skulle behöva ett par mc skor jag istället :)

*/ ?>
Back