Ny affär i örebro?

MrD13

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
Sålda :(
Såg att dom sökte ny personal till kawasaki center i örebro. Är det ett nytt företag?

Mc-mek & butikspersonal, kolla arbetsförmedlingen.
Ligger på aspholmen mitt emot siba.
Åkte förbi där igår men då gick det inte att se nåt från utsidan iaf. Kollade inte med förstoringsglas iofs men men.....

Supermoto skrev:
Mc-mek & butikspersonal, kolla arbetsförmedlingen.
Ligger på aspholmen mitt emot siba.
Åkte förbi där igår men då gick det inte att se nåt från utsidan iaf. Kollade inte med förstoringsglas iofs men men.....
Tack,men tjänar säkert som en polsk bärplockare.Men jag ska kolla :)

Jag har för övrigt sett att speed har stängt sin butik i Marieberg.
Någon som vet om det blir en ny mc-butik eller vad det finns för planer ?

Last edited:
burner skrev:

Ja dom stängde för en månad sen och sålde ut allt till halva priset. Jag har inte hört om det ska öppna något nytt, men jag tycker det borde finnas underlag för fler affärer än carlbarks i örebro

MrD13 skrev:
Ja dom stängde för en månad sen och sålde ut allt till halva priset. Jag har inte hört om det ska öppna något nytt, men jag tycker det borde finnas underlag för fler affärer än carlbarks i örebro

:fakta

Vad gäller Kawasaki Center,

:confused: :corn

Vore ju verkligen inte helt fel. Och vad Speed beträffar; Inte en dag för tidigt!

burner skrev:
Han som har mc-centralen köpte upp speed så han ska väl öppna där snart tror jag väl!

har hört nått om att någon har köpt upp speedsaker och ska öppna en ny affär. det är allt jag vet.

MrD13 skrev:
Såg att dom sökte ny personal till kawasaki center i örebro. Är det ett nytt företag?

Jag har hört rycktesvägar att det ska bli en aukturiserad kawa och honda butik/verkstad. har oxå hört att dom inte ska använda lokalen ute i merieberg utan att de har byggt en n y lokal vid rejmes på norr.

Jag har snackat med killen som har mc-centralen och han var väldigt intresserad av att ta över Honda till att börja med men inget var klart.
Något som är klart är att de har en tomt bakom Reijmes där de har tänkt att bygga en ny affär...

Back