Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Var sökte dom efter folk?MrD13 skrev:Såg att dom sökte ny personal till kawasaki center i örebro. Är det ett nytt företag?
Tack,men tjänar säkert som en polsk bärplockare.Men jag ska kollaSupermoto skrev:Mc-mek & butikspersonal, kolla arbetsförmedlingen.
Ligger på aspholmen mitt emot siba.
Åkte förbi där igår men då gick det inte att se nåt från utsidan iaf. Kollade inte med förstoringsglas iofs men men.....
burner skrev:Jag har för övrigt sett att speed har stängt sin butik i Marieberg.
Någon som vet om det blir en ny mc-butik eller vad det finns för planer ?
MrD13 skrev:Ja dom stängde för en månad sen och sålde ut allt till halva priset. Jag har inte hört om det ska öppna något nytt, men jag tycker det borde finnas underlag för fler affärer än carlbarks i örebro
Speed är den mc affär jag vart inne på som har absolut sämst seviceKjelle skrev:![]()
Vad gäller Kawasaki Center,
:corn
Vore ju verkligen inte helt fel. Och vad Speed beträffar; Inte en dag för tidigt!
Per Fireblade skrev:Speed är den mc affär jag vart inne på som har absolut sämst sevice
Han som har mc-centralen köpte upp speed så han ska väl öppna där snart tror jag väl!burner skrev:Jag har för övrigt sett att speed har stängt sin butik i Marieberg.
Någon som vet om det blir en ny mc-butik eller vad det finns för planer ?
MrD13 skrev:Såg att dom sökte ny personal till kawasaki center i örebro. Är det ett nytt företag?
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |