ny ADHD körning?

GSX-R Micke skrev:
ni skulle kommit upp till viared då!! vi stuntade lite å filma... Prez å Zzorro hade kamera me sej!! :tummenupp :rofl

Ja,det tänkte jag faktiskt på men det var ont tid...Men skicka ett pm nästa gång så brummar jag upp. :tummenupp

granted79 skrev:
gubbar chille skulle ju inte med ut på lör om det blir bra väder men e det några andra utav er som ska ut???
kanske ner till bgb tom?
kan inte nån pm:a mig ifall ni e sugna på o köra lite med gbg:are

Jag är nog på faktiskt,bara vädret tillåter, elle va fan,skit i det,jag e på ändå...Va fan gör lite regn,visserligen är man söt men inte gjord av socker :tummenupp

Förresten,..Kan man få se den däringa ADHD filmen? Ladda ner via ICQ:n eller nåt...
/meck i solen...

non-stop skrev:
Jag är nog på faktiskt,bara vädret tillåter, elle va fan,skit i det,jag e på ändå...Va fan gör lite regn,visserligen är man söt men inte gjord av socker :tummenupp

vädret måste tillåta för mig.... mit bakhjul e lika lent som en nyrakad kvinnlig sak :tungan
men jag kan pm:a dig imorgon på kvällen där,när jag kollat väderprognosen :tummenupp

Zzorro skrev:
Kul som faen o träffa er uppe i viared killar :squid
GSX-R Micke var riktigt bra på o slanga :D kul som faen o kolla när ni körde :tummenupp :tummenupp
:notme :hjälm

äsch de va la inget de där... acce hade ju sin lite högre än va ja hade!! :rolleyes: :rolleyes:

17 grader på lördag... ska nog inte ställa av min riktigt än ändå... måste ju ut å slanga ju!!

Äh va fan.. jag sticker till GBG på lördag tror jag, kan va kul me lite nya vägar.. var och när träffas ni?

om nån härifrån ska med så hör av er här så träffas vi vid knalleköket först å åker tilsammans till storstan :)

ang ADHD filmen så finns den uppe på SH huben, har skickat ut dne till 5-6 pers ungefär så nån borde ju va online tycker jag.. :7peta

Körning på Lörd..

Om ni ska ner mot Varbergshållet så kan la ni ringa mig :) :fyllisar :hihi
Jag tar bågen ner i dag och är nere hela helgen :yoparty
Tel 0703-261377 Roger så hänger jag oxo på och åker en sväng :tummenupp :squid

ingen som ska ut idag?? ska iväg å käka så ni har en stund på er å fundera... om nån e sugen så blir de runt 4 tiden vid grillen...

jag ska ner till systemet.. sne tänkte jag åka upp å stunta lite..

nån som ska med?

kan ju träffas i viared vid.. tja 3 tiden?

de verkar ju vara svagt intresse för en aDhD körning så dom som vill åka me till gbg samlas vid grillen... vilken tid??

någon som?

Ska ut?
Jag är i krokarna och skulle gärna testa att åka med lite västkustisar. Någon som vågar?
Nås på nummer nedan.
befinner mig i Kinna nu.
Åker en snabb hoj.

sådär.. nu har jag vaknat efter kvällens bravader... sticker väl till gbg nu.. antar att ni andra e ute å åker eller?

aja ringer iallfall..

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...