Ny 2006 R6 film - Onboard på bana

Jonte VSB R-T skrev:
Ett så stark vill ha begär har jag inte kännt på mycket länge. Vilket härligt ljud. Med orginalburk?
Inte ett dugg sugen nu va, bara att åka och byta in dina skönheter mot en 10 poängare hehehe :banana
Va och körde på krokek idag tungt i blötsanden :4skrika
Men men det är bra träning :tummenupp

Jonte VSB R-T skrev:
Ett så stark vill ha begär har jag inte kännt på mycket länge. Vilket härligt ljud. Med orginalburk?

Ähh den lät ju ingenting, inte kostigt att det viner lite sådär om motorn vid
16000 varv/min :hihi Prova en Ducce, där har du fanimej allsång ;) :tuttar

Rasorblade skrev:
Hmmmmmm undrar om man inte skall byta tillbaka rejshoj nästa år i alla fall?! :hihi

[IRONIMODE ON]
Vadå vill ha begär?! vad snackar alla om?! :va
[IRONIMODE OFF]

Hur länge håller en sån motor som varvar 17500rpm?!
Renoveringsobjekt vid 1000mil?

ingen tvekan om att Yamaha R6 06 tar utvecklngen ett steg framåt och varvtiderna kommer sjunka.

Nästa år kommer väl halva startfältet i superstock 600 bestå av denna screamer.

Ska bli intressant och se vad nya GSXR 600 och triumph nya urläckra R3 675cc klarar sig.

Hitecfrollo skrev:
Inte ett dugg sugen nu va, bara att åka och byta in dina skönheter mot en 10 poängare hehehe :banana

Du vet ju redan planen för 2007...

Jag vill prova din cross och r1:a... Du har nästan övertagigt idolplatsen från mange..

Jonte VSB R-T skrev:
Du vet ju redan planen för 2007...

Jag vill prova din cross och r1:a... Du har nästan övertagigt idolplatsen från mange..
Hehehe har varit iväg de sista tre eller fyra lördagarna och kört 10:00-14:00 Krokek Bara att hänga med.däremot så blir det inge r1 iallafall inte på den banan :kocko .
Näe men sug på den du så kanske vi hittar ett tillfälle i vår när du får köra riktigt manlig cykel :banana

Har ännu inte sett hela men so far så e de ju bara crusing i filmen. Jag lider med killen som har kameran, han verkar liiiite sugen på å köra snabbare. Men ett grymt härligt ljud å så fräck dämparen e sen då.
:yoparty

Ymmot skrev:
Har ännu inte sett hela men so far så e de ju bara crusing i filmen. Jag lider med killen som har kameran, han verkar liiiite sugen på å köra snabbare. Men ett grymt härligt ljud å så fräck dämparen e sen då.
:yoparty

:gnissla Hoppsan, crusingen tog slut efter halva filmen. HÄRLIGT!! Vill HA och vill åka bana NU :mad:

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park