Ny återförsäljare/verkstad för KTM i STOCKHOLM

Super!!! :)

Slipper jobbet att hålla reda på två verkstäder samtidigt.

Smaskens !! På tiden me , hehe .

Ska raggmunken sluta på din.mc eller vad ? han såg lite konstig ut sist jag såg han :va .. förra veckan .

Bumpar bara tråden lite om nån skulle va sugen på KTM testkörning i morron...

FAKK vad mycket reservdelar jag ska tjöpa där! Dom kommer att älska mig! :banana:yoparty

Tvivlar inte, dom får ta hem mkt plast, eller ska du hålla dig på hjulen (hjulet) :krama

Tänkte att en crash per år är ganska lagom. Varför inte riva av det på våren så är det gjort. :fakta
Apapap! Inte nöta på gummit i onödan!

Låter bra.
Behövs en ÅF / auktoriserad verkstad på södra sidan av Sthlm.
Sköter dom sina kort rätt har dom minst en bra kund att vänta.

Rotebro ligger ju där det ligger.

Jahapp, nu fick jag info att KTM provkörningen skjuts fram något då det var några formella problem med något kontrakt som ej var klart :(. Däremot finns det korv/kaffe osv samt Triumph att provköra. Alltså dröjer det en kortare tid innan "riktiga" lanseringen.

Verkstaden tar emot KTM redan nu dock... Slänger ut en blänkare om jag får reda på när provkörningstillfället/jippot är!

Jahapp, nu fick jag info att KTM provkörningen skjuts fram något då det var några formella problem med något kontrakt som ej var klart :(. Däremot finns det korv/kaffe osv samt Triumph att provköra. Alltså dröjer det en kortare tid innan "riktiga" lanseringen.

Verkstaden tar emot KTM redan nu dock... Slänger ut en blänkare om jag får reda på när provkörningstillfället/jippot är!
Va förbi, å anledningen till att ktm bussen inte dök upp va att Triumph sverige inte godkände att ktm skulle säljas/repareras under samma tak.Men det kommer lösa sig ialf. Hur som helst så kom jag därifrån med en ny hjälm till nya hojen som "förhoppningsvis" kommer till sverige nästa vecka :)IMG_0884.jpg

För det var inte sant, för det var inte sant - för där i mellan kommer avtal!

Så e re! Försökte boka service där, men eftersom dom inte är auktoriserade blir det ingen stämpel i boken..

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026