Nyöppnat Café!!

maci

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2009
Hoj
Retta
Kommer öppna mitt nyrenoverade café på Sveavägen 138 i sthlm sista helgen i November, där har jag tänkt köra lite sköna mc-kvällar till våren för alla sporthojs-fantaster. Alla är givetvis välkomna innan dess för lite schysst kaffe och mat.
Hjärtligt välkomna!!!
Några som är intresserade?:tummenupp

Ligger väl lite offside i förhållande till andra kända vattenhål på sveavägen, men så långt borta är det ju inte. Hur kommer ni ha det med parkering och whatnot i vår?

Eftersom jag inte är någon stor donkenfantast låter det trevligt. Ses i sommar.

Nej fan va roligt! kommer det vara sporthoj.com-rabatt då? för då lär jag nog också bli stammis i sommar^^

Sen ett grymt tips om du vill locka mc-folk, kör café under säsongen och skaffa alkoholtillstånd så du kan ha bar all annan tid på året. Sen som sagt med lite sporthoj.com-rabatt på ölen så kommer det bli en bra hit. Då kommer jag vara där jämt iaf.

Och juste.. bra musik också.. mycket viktigt!.. tror de flesta av oss gillar rock. Så något i den stilen som alla tål. Då har du nog ett vinnande koncept!:tummenupp

Nej fan va roligt! kommer det vara sporthoj.com-rabatt då? för då lär jag nog också bli stammis i sommar^^

Sen ett grymt tips om du vill locka mc-folk, kör café under säsongen och skaffa alkoholtillstånd så du kan ha bar all annan tid på året. Sen som sagt med lite sporthoj.com-rabatt på ölen så kommer det bli en bra hit. Då kommer jag vara där jämt iaf.

Och juste.. bra musik också.. mycket viktigt!.. tror de flesta av oss gillar rock. Så något i den stilen som alla tål. Då har du nog ett vinnande koncept!:tummenupp

Alkohol tillstånden är redan inskickat;-)
självklart kommer alla sporthojsfantaster att få rabatt!!
Öppnar nu i slutet november... hoppas på tillstånden tills i januari så man kan ta en öl eller ett glas vin om man så vill..
välkomna...

Öppnar nu i slutet november... hoppas på tillstånden tills i januari så man kan ta en öl eller ett glas vin om man så vill..
välkomna...

det är såpass bra?!:galen

säger det bara.. i januari:
[YOUTUBE-ID]AqepossBO5U[/YOUTUBE-ID]
Vad jag försöker säga:
I'll be there!

välkomna...

Hurhardettgått, för du servera en iskall öl snart? :öl

Gick förbi cafét senast idag på em, hoppas det går ok!
Tänkte dra förbi & ta en fika nån dag efter jobbet nästa vecka. :)

Cafe och hälsokäk!!

Kul med besök på cafét!!...Våren nalkas trots att man fan knappt kan tro det... ser fram emot många glada och fikasugna eller hungriga sporthojs-ägare snart!!!:tummenupp

var förbi där igår kl 16.45 när det stod på dörren att det har öppet till 17.. får pröva lite tidigare nästa gång antar jag

Släng upp lite bilder vettja så man får se hur det ser ut! Kommer nog kika förbi inom en snar framtid. Låter som ett bra koncept! :)

maci cafe

Uteserveringen ska ut den 20e april, sedan hoppas jag på många trevliga besök, som sagt 10% rabatt för alla som kör sporthoj:banana... Det verkar bli några som kommer att komma dit, har redan haft lite trevliga besök...välkommna allihopa:tummenupp

Uteserveringen ska ut den 20e april, sedan hoppas jag på många trevliga besök, som sagt 10% rabatt för alla som kör sporthoj:banana... Det verkar bli några som kommer att komma dit, har redan haft lite trevliga besök...välkommna allihopa:tummenupp

Så om man kör motard blir man utan rabatt? :rolleyes:

Kul! Stöttar hellre en liten egenföretagare än McDonalds.......

Upp med lite bilder!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...