Nyårstråden Light 2006/2007

Fan vad misslyckad fest, till en början var det skitsegt, liknade korvfest. Killarna som hade festen verkade inte så lite aggressiva heller... Blev hotad, för första gången på hemmafest, inte mindre än tre gånger. :3freak

själv fick man en jävla krok. så jag har tillbringat en stor del av natten på sjukhuset och ska dit idag igen. näsan är kaputt..

Fyfan vilken fest! :) Jag spydde upp hela dagens käk kl 21 och sen låg jag däckad till 23. Senare gick vi runt i stan till tolvslaget och sprängde lite blandade grejer. Efter tolv gick ni runt och inte gjorde ett skit, min fina partyhatt blev snodd men jag hittade den en timme senare under en parkbänk. Sedan gick jag hem till en polare och sov där i några timmar och åkte sedan hem kl 7... :tungan

Började med lite lätt förkrök och kortspel vid nio, sedan spelade vi lite wii tennis, ser inte friskt ut med 4 fullstora grabbar som står och viftar framför tvn :hihi

Sen vid tio vart det lite mer förkrök i bastun till ungefär 11:10, sen for vi iväg till ett berg i närheten som vi promenerade uppför och kom upp ungefär 11:55

Riggade lite raketer, fyllde glasen för skål och sen var klockan 12 :)
Sen lessnade jag och den andra grabben som var mest onyktra och knallade ner för berget och gick (efter typ 6-7vurpor var) rakt ut i en jäfla snårskog, jävligt lost alltså. Sen hittade vi vägen och väntade en kvart på att dom andra skulle komma med bilnycklarna. Sen bar det iväg till bastun och efterkrök, och där var jag ungefär till mitt inlägg i OT :gnissla

Käkade med vännerna, sen blev de Ubåtar, Brandbilar och en Dark Angel. Kryddade de med singstar som man alltid får stryk i men ändå. Höll igång hela natten fram till 6 nångång. Somnade under en julgran. :näsblod

Loy skrev:
2686844 typ dösjebro :D
haha dösjan ftw!!:rofl
men vafan, så du tog bussen till lund, sen tåg till dösjan?.haha

Nyårsafton 2006/2007,

Full
Illamående
Ont i magen
Ont i huvet
Slagsmål
Blod på jackan
Idioter som sköt in raketer i folkmassor
Pissväder
Regn
Dygnsur
.....men det var fan värt det för att få pussas med en jätte söt pingla vid 12 slaget!

Jag somnade imorse klockan 8:a och vaknade för en timme sen. :rolleyes:

Jag och mina alldeles för onyktra kompisar blir utkastad från en privatfest för att hon tyckte att vi var för unga. Men det jävliga var att hon inte visste hur gammal jag var:mad:

as full, cyklade 3 - 4 mil till grann byn för att överaska fruntimmert får en smäll på flabben av hon jag cyklar hela vägen hem igen. nästa dag gör hon slut. vikket jävla ny år då!! :huvet

Kronen skrev:
2689121 as full, cyklade 3 - 4 mil till grann byn för att överaska fruntimmert får en smäll på flabben av hon jag cyklar hela vägen hem igen. nästa dag gör hon slut. vikket jävla ny år då!! :huvet
Fyyy fan... Får man fråga varför du fick stryk och varför hon gjorde slut:rolleyes: ?

Ush vill inte prata om nyår... känner fortfarande att jag inte e ibalans än:näsblod

drack typ
7öl....
nån/några alkoläsk (e inte säker)
lite grogg
nån drink....
sedan wiskey o cola...

(notera att jag var packad ifrån klockan 5på kvällen)

JA JAG HADE HUVUDVÄRK DAGEN DÄRPÅ!:D

Kronen skrev:
2689121 as full, cyklade 3 - 4 mil till grann byn för att överaska fruntimmert får en smäll på flabben av hon jag cyklar hela vägen hem igen. nästa dag gör hon slut. vikket jävla ny år då!! :huvet
inte värre än mitt fruntimmer som itne kunde hålla tassarna borta ifrån sitt X... men han sa ifårn som tur var! så det var anledningen till att jag drack lite mkt... men endå hade min brud cyklat 3 mil för att hälsa på mig hade jag blivit överlycklig! så skaffa en ny o bättre brud!

Last edited:
Nyheter
MotoGP-säsongen avslutas i stor stil

Den traditionella finalbild...

Återkallelse av KTM 125, 250, 390 och 990 DUKE-modeller från årsmodell 2024

Är din KTM bland dem som sk...

Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...