Nyårsfirande ala sporthoj.com (intressekoll)

Vill ni ha ett sporthoj-nyråsfest?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

Shadow

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Aug 2008
Hoj
2007 Honda CBR600RR
Tjena!

På den senaste AW:n så diskuterades det om ett möjligt nyårsfirande tillsammans då det var många som inte hade planer.

Så min fråga är:
Vill ni ha ett nyårsfirande tillsammans?
Och:
Har någon en bra lägenhet/villa/lokal man kan fira i tillsammans som vågar hosta festen?

Vore ju grymt kul att fira nyår med ett så galet gäng! det kan ju bara bli legendariskt! :tummenupp

tja varför inte... kan nog tänka mig att smita iväg när tanten och grabben somnat.... :D

Jag har inget för mig på nyår så jag är på! Men då ska det bli RÖJ också annars går jag hem! :fakta

FAN jag kan inte bestämma mig. Va ooooovanligt när det gäller mig!:rolleyes: Va ju så tvärsäker när vi prata på AW:n.
Äh, jag blir väl sjuk i vanlig ordning efter att ha umgåtts med syrrans ungar i jul.

Öööh... Den här tråden är ju typ... DÖD.... Blir det nåt nyårsfirande eller ska man sitta hemma och läsa en bok ist? :)

Ja juste jag tänkte inte på de hehe :tungan

Vaffan! Är du vaken så här tidigt???:) Kellys väntar på dig......

FAN jag kan inte bestämma mig. Va ooooovanligt när det gäller mig!:rolleyes: Va ju så tvärsäker när vi prata på AW:n.
Äh, jag blir väl sjuk i vanlig ordning efter att ha umgåtts med syrrans ungar i jul.

Du får väl skotta bort snön och komma ner till stan!

Last edited:
Har någon någon stans vi kan vara eller vill folk ses ute? Problemet med den här tråden är att det inte är något bestämt.. då blir det lätt att inget händer.. Men om någon vill ta på sig att hosta en fest så skulle det göra all skillnad.. Dock finns det ju en risk att det är för sent nu :gnissla

Har någon någon stans vi kan vara eller vill folk ses ute? Problemet med den här tråden är att det inte är något bestämt.. då blir det lätt att inget händer.. Men om någon vill ta på sig att hosta en fest så skulle det göra all skillnad.. Dock finns det ju en risk att det är för sent nu :gnissla

Hostar är det enda jag gör.
Tvärsjuk så jag är tyvärr inte på.:(
Fixa lite tantsnusk så kan ni ha högläsning för varandra.:D

Gott Nytt År..... Hoppas ni hittade på nåt kul.... här lyfte vi taket o hade grymt skoj

Bifogat

• DSC06235.jpg
    DSC06235.jpg
    245.3 KB · Visningar: 58
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka