Nyårsfesten.. Bilder och kommentarer

Fast jag kan ju skryta jag med lite. vad sägs om min lilla Donna? :tungan
 

Bifogat

  • Jag o Noémi.jpg
    Jag o Noémi.jpg
    82.4 KB · Visningar: 102
Bikerbitch skrev:
Du ser lite svettig ut grabben :hihi

Det brukar vara svettigt att underhålla så många tjejer på en gång. Så det är förståeligt... :crash

(lookin' good, man!)
 
Kreuger skrev:
Man fixar förfest för ett gäng motorcykelgrabbar och så ser det ut såhär i soffan....hehehe *nöjd*

(Photo by Affe med min kamera)



Hon tjejen till höger....
-Är du snäll o lämnar mitt nummer till henne!! :kär
 
chrille-r1000 skrev:
Jag mena inte hunden förståss, dessutom är det en han. Hunden alltså :hihi

Snart är både du och jag förvirrade ;)

TomK- Minsann. Jag har aldrig provat att sitta med sådär många karlar i en soffa så jag vet inte riktigt hur jag skulle agera i en sån situation ;)
 
M:et skrev:
Många trevliga bilder!! jag ska slänga upp mina så fort jag får tummen ur...
Ser ju nästan ut som jag är nykter...

Hörru M:et :7peta
Dags att få :tummenupp ur :arsele !!!!
 
Jajajaja.....

Var ett jävla snack om alla söta brudar. Visst! Men Hade fan glömt hur grymt iögonfallande KONGO by him self är!! ((leeer))

Go fortsättning! ((Davve
 
Visst är han söt? :D

Edit: Han är go att krama också... :rolleyes:
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top