Nyår!!!

Lucifer

fd Crash test doll
Gick med
28 Apr 2004
Hoj
R6 (såld) 206 cc (såld)
Tjenare bajbiees!

Vad händer på nyår? Själv har jag, inte helt otippat, inget på G vad jag vet...

crash test doll skrev:
Tjenare bajbiees!

Vad händer på nyår? Själv har jag, inte helt otippat, inget på G vad jag vet...

Håller på o letar resa till kanarieöarna men det verkar inte bli någe av det :huvet så jag har nog inte heller nåra planer... :tråkad :cpparty

Tompalino skrev:
Håller på o letar resa till kanarieöarna men det verkar inte bli någe av det :huvet så jag har nog inte heller nåra planer... :tråkad :cpparty

Tomas: Vafaan, du har väl tjänstebåt? Då kan du ju dessutom passa på att öppna torpedluckorna vid Gibraltarsund så man kommer igenom där med axlarna, så jefla trångt som det är nu!

Rolle: Du får väl ringa in dina brudar, det bör ju bli ungefär ett fotbollslag. Eller är de ute på modelljobb kanske?

Backdraft skrev:
Tomas: Vafaan, du har väl tjänstebåt? Då kan du ju dessutom passa på att öppna torpedluckorna vid Gibraltarsund så man kommer igenom där med axlarna, så jefla trångt som det är nu!

Båtfan är ju inne på oljebyte nu, typiskt. :huvet

Tompalino skrev:
Jag å brorsan e nog på om det skulle bli nån resa man kan hänga med på...!

On-Topic: Nyår firas fördelaktligen i Ljung med omnejd. Denna pärla i Västergötlands hjärta är hem till några av de galnaste fester världen har skådat. Faktum är att det enda normala som har kommit ur Ljung är jag. Kanske beror det på min ödmjukhet?

Back