Nyår!

zeal skrev:
det där lät intressant! gilla fjällen & :fyllisar :rock
kul som fan med afterskiii
gissar att vi inte kommer ha tråkigt ifall vi nu åker!
/z

Ja vi kanske får i hop några vildar eller lugnare tryper som vill åka med. Har några andra polare (icke hojåkare) som har lust att åka som det låter nu..
Vi får spana vidare....
Eller tvinga några:kulspruta

Dags att ta tag i detta :va
Så man inte står två dagar innan och det inte är något planerat :huvet
Som det har blir nästan varje år för min del :gnissla

Affe_R1 skrev:
Dags att ta tag i detta :va
Så man inte står två dagar innan och det inte är något planerat :huvet
Som det har blir nästan varje år för min del :gnissla

Såklart! fortsätter listan då:

1. Kongo
2. Eda (även kallad Emma, kongos flickvän)
3. ReDan (även kallad anders, inte kongos flickvän)
4. Nalken (så länge vi dricker sprit och äter mat)
5. Affe_R1 (så länge vi dricker mycke sprit och äter mat)
6. zeal (nåogt är jag gärna med på! vad det nu blir verkar återstå att se :fyllisar )
7.
osv....

Kongo Kom igen nu, du som har fantasi så det flödar :banana
jag har liksom gått med huvudet i :huvet

Jag vill också vara med! :hoppa

Men jag skulle som sagt föredra om vi kunde hitta på nåt på hemmaplan så att det inte blir så kostsamt. Ekonomin är redan tillräckligt ansträngd som det är. :(

Upp!

Ja nu är det DEFINITIVT försent med kryssning så kom med lite förslag nu! Nå'n som har en sjysst lokal? Finns bara DET så kan ju resten ordna sig alldeles utmärkt*!!! :fyllisar :banana

Kongo skrev:
Upp!

Ja nu är det DEFINITIVT försent med kryssning så kom med lite förslag nu! Nå'n som har en sjysst lokal? Finns bara DET så kan ju resten ordna sig alldeles utmärkt*!!! :fyllisar :banana

Det verkar som min och Kruegers Thailandsresa går om intet så eventuellt finns det 2 till intresserade :fyllisar
Jag har hört att en fest blir mycket bättre om det finns en massa snygga singeltjejer där. Så fixar ni sådana så kommer ju festen i en helt annan dager...
Inte för att jag bryr mig men det vore ju kul om de andra killarna på festen får lite kul :rolleyes:
Det är bra för hälsan med :tuttar och :kär har jag hört :tungan

M:et skrev:
Det är bra för hälsan med :tuttar
Wow, det där var ju en sensationell nyhet! :tummenupp
Fasen, då har jag varit hälsosam i så många år nu, så då gööör de ju inget om man käkar godis 2 ggr i veckan :hihi

Ni får la inhysa er hos någon å göra TOKsjyst middag å snacka skit vetja.
De senaste bilderna på tjejer som hängde med sh.com folk som jag sett, de har inte precis haft några smajl på läpparna.. Så ska ni ha singeltjejs så får ni nästan hitta hojchicks.. eller helt enkelt byta samtalsämne. (å de e ju jättelätt :rolleyes: )

Tinatjejen skrev:
Ni får la inhysa er hos någon å göra TOKsjyst middag å snacka skit vetja.
De senaste bilderna på tjejer som hängde med sh.com folk som jag sett, de har inte precis haft några smajl på läpparna.. Så ska ni ha singeltjejs så får ni nästan hitta hojchicks.. eller helt enkelt byta samtalsämne. (å de e ju jättelätt :rolleyes: )

Det var ju bara för att jag inte var närvarande - kolla bilder från ställen där jag varit och se hur glada tjejerna är... :fakta

TomK skrev:
Det var ju bara för att jag inte var närvarande - kolla bilder från ställen där jag varit och se hur glada tjejerna är... :fakta
Ja, se där ja :banana

Bifogat

• lasse, tomk.jpg
    lasse, tomk.jpg
    4.7 KB · Visningar: 15
  • tomksup.jpg
    tomksup.jpg
    5.9 KB · Visningar: 15
Kongo skrev:
Upp!

Har en festlokal i BRföreningen som tar väl cirkus 60 pers, ska kolla om den finns tillgänglig, har tyvärr inte så stora förhoppningar om det men kollar ändå och återkommer.

Nyårsfest

Har inte nån krog nyårssupé? Till exempel News? En fest liknande den vi hade som avslutning på allt racande i sommras på Upstairs vore helt okej tycker jag. Betala en ca 300 per skalle för att slippa laga mat och krångla. Ha en helkväll på en trevlig krog. Kongo!, kollla upp!!

Kreuger skrev:
Har inte nån krog nyårssupa? Till exempel News? En fest liknande den vi hade som avsugning på allt rakade i somras på Upstairs vore helt okej tycker jag. Betala en ca 300 per skalle för att slippa laga mat och hångla. Ha en helkväll på en trevlig krog. Kongo!, olla nupp!

Fan, sluta skriva sådär! :hihi

Penguin skrev:
:lol

Har du nånsin hört talas om Freud Tom?

Ja, vi är så här asså: :krama Nä, men allvarligt talat tyckte jag det stod hångla där - var tvungen att läsa om lite mer noggrant... :kocko

Kreuger skrev:
Har inte nån krog nyårssupé? Till exempel News? En fest liknande den vi hade som avslutning på allt racande i sommras på Upstairs vore helt okej tycker jag. Betala en ca 300 per skalle för att slippa laga mat och krångla. Ha en helkväll på en trevlig krog. Kongo!, kollla upp!!

Har nu kollat upp möjligheten att hyra/låna vår festlokal i föreningen.
Ska man hyra den till nyår bör man vara ute i goood tid :D annars är det bara att glömma.

Tycker ju att Kreuger's förslag inte är helt fel, värt att ta på allvar.

Deadmetal skrev:
Har nu kollat upp möjligheten att hyra/låna vår festlokal i föreningen.
Ska man hyra den till nyår bör man vara ute i goood tid :D annars är det bara att glömma.

Tycker ju att Kreuger's förslag inte är helt fel, värt att ta på allvar.
300spänn för maten :tummenupp och 1500spänn för alkoholen :kocko

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...