Mad_Skillz
A dirty little young girls dream
Bjud mig på weekendresa till Turkiet!!
Jag looooovar att inte klaga!
![]()
Haha ja varför inte....?

MEN... Först krävs det att du lyckas fånga mitt lilla hjärta och att du får mig att älska dig.. Och givetvis att vi blir tillsammans...
Du lär ju skynda dig lite om du ska lyckas innan nyår! Jag är inte hur lätt fångad som hälst!

Men om du bjuder mig först så har du ju kommit en bit på vägen om inte annat!

När åker vi?
@TS: Här kommer ett ärligt råd ifrån en tjej. Gör inte ett skit förrän hon sagt vad fan hon vill!
Jag utgår från mig själv när jag säger att en överraskning man inte vill ha inte är kul. Hon har garanterat redan bilder i huvet över hur kvällen kommer se ut. Hon kan redan ana känslan hon vill ha i kroppen under/efter kvällen. Hon har redan diskuterat saken med en eller flera väninnor. De vet jävligt mycket mer än dig vad hon vill ha men eftersom ni är så nya som par kommer de inte skvallra ett uns till dig!
Om du ordnar klättervägg har hon precis fått manikyr och blir sur för att hennes nya naglar kommer förstöras till oigenkänlighet.
Om du lagar mat kommer den innehålla nåt hon inte tål eller inte tycker om.
Bjuder du på rött vin tycker hon bättre om vitt.
Bjuder du på skotertur i gnistrande snö en solig vinterdag tycker hon dom låter för mycket.
Nä, säg åt henne att ni planerar tillsammans. De här överraskningskvällarna får bli när ni lärt känna varann. Och om hon vägrar, vänd på det: Vad skulle hon göra för dig för att ge dig Din Perfekta Kväll?!?
Kunde jag sagt det bättre själv så skulle jag nog gjort de!

Last edited: