nyår..?

:hoppa:hoppa:hoppaBjud mig på weekendresa till Turkiet!!:Bugar Jag looooovar att inte klaga!:banana:banana

Haha ja varför inte....? :va
MEN... Först krävs det att du lyckas fånga mitt lilla hjärta och att du får mig att älska dig.. Och givetvis att vi blir tillsammans...

Du lär ju skynda dig lite om du ska lyckas innan nyår! Jag är inte hur lätt fångad som hälst! :)

Men om du bjuder mig först så har du ju kommit en bit på vägen om inte annat! :D

När åker vi?:D

@TS: Här kommer ett ärligt råd ifrån en tjej. Gör inte ett skit förrän hon sagt vad fan hon vill!

Jag utgår från mig själv när jag säger att en överraskning man inte vill ha inte är kul. Hon har garanterat redan bilder i huvet över hur kvällen kommer se ut. Hon kan redan ana känslan hon vill ha i kroppen under/efter kvällen. Hon har redan diskuterat saken med en eller flera väninnor. De vet jävligt mycket mer än dig vad hon vill ha men eftersom ni är så nya som par kommer de inte skvallra ett uns till dig!

Om du ordnar klättervägg har hon precis fått manikyr och blir sur för att hennes nya naglar kommer förstöras till oigenkänlighet.
Om du lagar mat kommer den innehålla nåt hon inte tål eller inte tycker om.
Bjuder du på rött vin tycker hon bättre om vitt.
Bjuder du på skotertur i gnistrande snö en solig vinterdag tycker hon dom låter för mycket.

Nä, säg åt henne att ni planerar tillsammans. De här överraskningskvällarna får bli när ni lärt känna varann. Och om hon vägrar, vänd på det: Vad skulle hon göra för dig för att ge dig Din Perfekta Kväll?!?

Kunde jag sagt det bättre själv så skulle jag nog gjort de! :tummenupp

Last edited:
Haha ja varför inte....? :va
MEN... Först krävs det att du lyckas fånga mitt lilla hjärta och att du får mig att älska dig.. Och givetvis att vi blir tillsammans...
Du lär ju skynda dig lite om du ska lyckas innan nyår! Jag är inte hur lätt fångad som hälst! :)
Men om du bjuder mig först så har du ju kommit en bit på vägen om inte annat! :D

Mäh! Hjärta, smärta, stol, fiol. Vaddå "älska"?? Det här har inte med känslor att göra!:arsele Det handlar om att jag borde få åka till ett land med badtempererat vatten, sandstränder och sol, bekostat av nån som tjänar mer pengar än en liten späd kvinna (just i det här fallet är jämlikhet trams!). Jag ska få en fin färg i hyn och alla kommer avundas mig mig mig!:2cool

Mäh! Hjärta, smärta, stol, fiol. Vaddå "älska"?? Det här har inte med känslor att göra!:arsele Det handlar om att jag borde få åka till ett land med badtempererat vatten, sandstränder och sol, bekostat av nån som tjänar mer pengar än en liten späd kvinna (just i det här fallet är jämlikhet trams!). Jag ska få en fin färg i hyn och alla kommer avundas mig mig mig!:2cool

Alla vet väl att en kille inte kan bli kär? Du fattar väl att jag driver med dig!? :tummenupp
Nu när du säger det... Sandstränder och sol... Jag ska nog ta och bjuda mig shjälv på en resa till turkiet eller varför itne nåt finare ställe...?
Då kommer alla att avundas över MIN vackra solbrända kropp ist för din!
Jämlikhet liksom vad fan är de....? Vem bryr sig...! :banana

Men det finns säkert nån lättlurad jävel som kan bjuda med dig på en 24 timmars kryssning..
Se till att åka på sommaren bara så kan du ligga och sola på däck! :krama :arsele

Blöblöblöblö...BS BS BS...Jaaaag är så stöddig och macho baraföjasitter bakom datorn å gömmer mig...

Ååååå va du e jobbig!!! Jag betalar väl min resa själv då!:6surkart Men då får du fan hänga på ut ur landet för jag vill inte åka själv!:gnissla

Ååååå va du e jobbig!!! Jag betalar väl min resa själv då!:6surkart Men då får du fan hänga på ut ur landet för jag vill inte åka själv!:gnissla

Hm.. vette fan om jag vågar.. Du kommer ju bara lämna kvar mig där sen... :va

Hm.. vette fan om jag vågar.. Du kommer ju bara lämna kvar mig där sen... :va

Hah! Nu är du inte så tuff längre va??:D
Neeeeej namupala...Inte skulle väl jag kunna va dum med dig!:kiss
Seså, ge fan i krog och sprit ett par helger så har du sparat nog med pengar för en charterresa till nåt soligt ställe.:7peta
[Och så är jag mig själv igen:] Bangar du solresa i vinter tvingar jag dig följa med till Kemora nästa sommar! Vi kan behöva en tolk-reserv om inte annat. Och nån som hjälper till att bära ölen. Och tända grillen. Och hämta en till bärs ur islådan. Och bära in oss i stugan vartefter vi somnat lite här och var.:tummenupp

Hah! Nu är du inte så tuff längre va??:D
Neeeeej namupala...Inte skulle väl jag kunna va dum med dig!:kiss
Seså, ge fan i krog och sprit ett par helger så har du sparat nog med pengar för en charterresa till nåt soligt ställe.:7peta
[Och så är jag mig själv igen:] Bangar du solresa i vinter tvingar jag dig följa med till Kemora nästa sommar! Vi kan behöva en tolk-reserv om inte annat. Och nån som hjälper till att bära ölen. Och tända grillen. Och hämta en till bärs ur islådan. Och bära in oss i stugan vartefter vi somnat lite här och var.:tummenupp

Hehe nej det sant du skulle inte våga annat än att vara snäll mot mig för i så fall blir det... :arsele:whip

Krog och sprit på helgerna? :va
Skulle spara betydlgit mer pengar om jag gav fan i det på vardagarna då ist.. Helgen är ju bara 2dagar...

Att du inte sa det tidigare då skulle jag önska mig stödhjul i julklapp!
Skulle vara kul att åka dit faktiskt och köra lite.. Fast tror tyvärr att du kommer få bära mig när jag har däckat och det är väl inte mer än rätt om jag ska behöva vara tolk! :)

Hehe nej det sant du skulle inte våga annat än att vara snäll mot mig för i så fall blir det... :arsele:whip

Krog och sprit på helgerna? :va
Skulle spara betydlgit mer pengar om jag gav fan i det på vardagarna då ist.. Helgen är ju bara 2dagar...

Att du inte sa det tidigare då skulle jag önska mig stödhjul i julklapp!
Skulle vara kul att åka dit faktiskt och köra lite.. Fast tror tyvärr att du kommer få bära mig när jag har däckat och det är väl inte mer än rätt om jag ska behöva vara tolk! :)

Hahahaha! Bring it on!:tuttar

Jamen gör det då!:rolleyes:

Jag HAR sagt det tidigare! Och vi kan packa med oss en skottkärra, bara du däckar i den så kör jag dig till farstukvisten.:D
Nytt försök till utpressning: Följer du inte med till Kemora och jobbar gratis åt oss som tolk och ölhämtare måste du ha på dig skinnställ varje gång du sätter dig på en hoj hela nästa säsong!!
Ingen idé du bråkar, jag har redan diskuterat saken med din mamma och vi är helt överens och du har ingen talan. Sådeså!:blah

Hahahaha! Bring it on!:tuttar

Jamen gör det då!:rolleyes:

Jag HAR sagt det tidigare! Och vi kan packa med oss en skottkärra, bara du däckar i den så kör jag dig till farstukvisten.:D
Nytt försök till utpressning: Följer du inte med till Kemora och jobbar gratis åt oss som tolk och ölhämtare måste du ha på dig skinnställ varje gång du sätter dig på en hoj hela nästa säsong!!
Ingen idé du bråkar, jag har redan diskuterat saken med din mamma och vi är helt överens och du har ingen talan. Sådeså!:blah

Jaa visst ja! Jag glömde du gillar ju smisk på lilla sjärten du får en liten lätt klapp istället! :banana

Jag arbetar på det men det inte så lätt för en finne i det här varma landet jag behöver svalka av mig ibland! :D

Hahah men jag brukar ju faktiskt ha skinnställ på mig jag har alltid det när jag ska ut och köra "på riktigt" typ gruppkörningar (viktigt med skydd då! :mattias) dock har jag lite svårt för stället när jag bara ska ut och leka lite på slangen eller åka till affären en snabbis eller rent av bara ta en snabbis...

har jag inte dött än av lite skrap sår diverse defekta kropps delar (typ ööh ur funktion) så lär jag ju inte göra det sen heller! :D

Det finns 2 saker jag lärt mig här i livet...

1. Är huvet dumt får kroppen lida. :kryckor
2. Det som inte dödar det härdar. :kiss
3. Sprit är gott!:dricka
4. Fan tänk om min kära mor skulle se det här... :fatta!

Edit: 5. Hans tråd har spårat ur! :rofl

Det va 2 saker va.....?

Det finns inga saker jag lärt mig här i livet för jag är ganska obildbar...

1. Dum gör som dum säger. :kryckor
2. Det som inte dödar det lämnar ärr och de e macho. :kiss
3. Korv är gott!:dricka
4. Fan tänk om min kära mor skulle se det här...då skulle jag inte få nån mer veckopeng! :gråta!

Edit: 5. Hans tråd har spårat ur! :rofl
Han fick ju de svar han ville/behövde och sen kom han fram till en faktiskt riktigt begåvad slutsats. Så ingen fara med att låta Hellspammers ta över tråden!:yoparty

Han fick ju de svar han ville/behövde och sen kom han fram till en faktiskt riktigt begåvad slutsats. Så ingen fara med att låta Hellspammers ta över tråden!:yoparty

Haha ja juste han fick ju faktiskt fam till vad han skulle göra, tänkte aldirg på de! :D

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien