nyår i stockholm

grömpa

lightdesiger
Gick med
26 Jun 2005
Hoj
Harley bygge
vi är 2 killar och 2 tjejer som hade tänkt fira nyår i huvudstaden.
är det nå drag under nyår eller är det bättre att fara till kittelfjäll, åre eller liknande?

grömpa skrev:
2621637 vi är 2 killar och 2 tjejer som hade tänkt fira nyår i huvudstaden.
är det nå drag under nyår eller är det bättre att fara till kittelfjäll, åre eller liknande?

fjällen är förmodligen roligare

Ligger väl i Gällivare, ta´t lugnt:fyllisar

Ni kör väl skoter upp, Malmens väg lär vara fin, har inte hunnit testa längre än till Niemisel.

malmen1.gif

http://www.malmensvag.com/

dyker dom här skyltarna upp på vägen så är ni på fel väg eller så har ni gjort en avstickare

Bifogat

• n-.jpg
    n-.jpg
    74.5 KB · Visningar: 43
  • b.jpg
    b.jpg
    64.6 KB · Visningar: 48
Last edited:
KGK skrev:
2623391 Ligger väl i Gällivare, ta´t lugnt:fyllisar

Ni kör väl skoter upp, Malmens väg lär vara fin, har inte hunnit testa längre än till Niemisel.

malmen1.gif

http://www.malmensvag.com/

för mig ska det inte köras många meter kan jag ju lova!
är totalt värdelös när det kommer till slalom och snowboard så jag dår väll koncentrera mig på supandet :fyllisar

KGK skrev:
2623415 på dom där breddgraderna brukar man bli full även om man inte koncentrerar sig:gnissla

så är det även här i piteå, inte som i stockholm där man inte kommer in på krogen om man är märkbart berusad (kanske bara gäller dom finare pubbarna :rolleyes: ) här kommer man inte in om man är nykter :näsblod

Jag var chaufför åt polarna en gång -nykter såklart, vakten i norr menade på att jag var för full(nykter?) för att komma in:hihi :3freak

Last edited:
Om det är ngn annan som går i tankarna på att åka iväg för skid/snowboardåkning så kan jag bara rekommendera Klimpfjäll framför Kittel, Tärna, Hemava och Åre, inte lika mkt drag på supandet men ruggigt fina backar och boende/liftkort man inte behöver belåna huset för ^^

Skoterkörning i och runt Klimpfjäll är bland det bästa man kan vara me dom, 10mil till Hemavan, 5mil Kittelfjäll, 5mil Borgafjäll och därimellan är det långa raka fina leder och MASSVIS med lekplatser för oss vuxenbarn :)

Back