NW200 Live stream

Tragic news about the accident in the Superstock race. Scottish rider Mark Buckley died as a result of injuries sustained in the accident which happened near the Mill Road roundabout. Buckley, who had been a regular competitor at the North West, had been riding for the Splitlath Redmond Racing team.

:(

Väldigt tråkiga nyheter. Såg fram emot att träffa Mark igen på Isle of Man om en vecka. Det gick väldigt bra för honom förra året.
Älskar Real roadracing.....men det är hårt med alla som omkommer i olyckorna. Har slutat räkna hur många man blivit bekant med som sedan kraschat.
Blir mitt noinde år i rad att åka till Isle of Man......tyvärr så är det lite vemodigt när det alltid fattas minst ett bekant ansikte.

Väldigt tråkiga nyheter. Såg fram emot att träffa Mark igen på Isle of Man om en vecka. Det gick väldigt bra för honom förra året.
Älskar Real roadracing.....men det är hårt med alla som omkommer i olyckorna. Har slutat räkna hur många man blivit bekant med som sedan kraschat.
Blir mitt noinde år i rad att åka till Isle of Man......tyvärr så är det lite vemodigt när det alltid fattas minst ett bekant ansikte.

Stor belöning och högt pris, går tyvärr hand i hand för ofta här i racing ja.
Jobbar då för nått team eller åker du dit av eget intresse?
(jag skruvar i BSB åt min bror i år, vi hade tänkt åka till ön och kolla efter Snetterton men det gick tyvärr inte ihop sig)

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back