Nw200 - 2009

Status
Ej öppen för fler svar.
Ska åka över till Isle of Man TT och följa Mats Nilsson på plats i år, det kommer att bli för jävla spännande och coolt:banana

Några fler som ska över och kika på racen?

Tyvärr så klarade inte Mark Young sina skador som han fick vid chrashen i 250cc racet
RIP

Skön bild på Plater.
Plater.jpg

Mats Nilsson under Nw200...

Bifogat

• 3543430001_74aa25efe8_b.jpg
    3543430001_74aa25efe8_b.jpg
    197.3 KB · Visningar: 100
Nu pratar vi roadracing i detta forumet.. Hör inte sånt här hemma i "Överflödiga diskussioner"-forumet?

Lite därför jag aldrig går in på Överflödiga-diskussioner. Dessutom är de där artiklarna 10 år gamla. Lärt känna Mats rätt så väl de senaste åren och folk kan faktiskt förändras. Sedan får folk diskutera precis vad de vill, men inte i racingforumet väl?

Nu pratar vi roadracing i detta forumet.. Hör inte sånt här hemma i "Överflödiga diskussioner"-forumet?

Lite därför jag aldrig går in på Överflödiga-diskussioner. Dessutom är de där artiklarna 10 år gamla. Lärt känna Mats rätt så väl de senaste åren och folk kan faktiskt förändras. Sedan får folk diskutera precis vad de vill, men inte i racingforumet väl?
Ungefär lika relevant som den tidigare tråden med MC-stölderna på Falken som hölls i detta forumet utan protester.

Du behöver inte försvara Mats, jag tror att han är vuxen nog att göra det själv.
Allt som står här på racingdelen är inte racingrelaterat. En hel del är i utkanten av racing, som detta är. Sålänge det inte är påhopp så tänker inte jag ta bort tråden.

Blev han straffad för detta?
Sen finns det en till som varit väldigt på fel linje, som de flesta småpojkar på forumet hyllat.

Har skärpt till sig och skaffat ett hederligt liv.

Blev han straffad för detta?
Sen finns det en till som varit väldigt på fel linje, som de flesta småpojkar på forumet hyllat.

Har skärpt till sig och skaffat ett hederligt liv.
Okvädna visor tycker jag vi kan vara utan. Vill du inte dra hela historien så föder bara sådana inlägg en massa spekulationer.

Ungefär lika relevant som den tidigare tråden med MC-stölderna på Falken som hölls i detta forumet utan protester.

Mc-stölden på Falken rörde iallafall roadracingcyklar och var dessutom ganska aktuell, den här "nyheten" om Mats Nilsson förflutna är gammal som gatan och han som lagt inlägget gör det enbart för att smutskasta Sveriges just nu främsta RRR-pilot...

Last edited:
Hoppas alla har fått möjlighet att se racen, sjukt när man ser 6-9 st på 1:a varvet gå in i en kurva. Och vilken slipstreaming. Mumma de! Imponerande att gubben Plater har ett sådant tempo, men vilken fart han (kommer inte ihåg nanmet men körde suzuki och kom 2:a i sbk och ss) har.

Grymt kul racing! Lycka till i IoM Mats! (och tack till RU för möjligheten att se allt detta!)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!