Nursy är avslöjad!!!

Nursey skrev:
Ädit..minns ni inte vad som hände sist det insinuerades att tuttisarna var fejk.. :3freak ..fråga Kapten Blåskägg..eller leta upp tråden :P

Va?? vad hände då?? Fick han känna?????

Kapten Blåskägg skrev:

På...?

Gabor skrev:
Däremot undrar många om inte du är fejk .... :7peta

Det är riktigt. Jag finns inte, mer än i din fantasi.

Nursey skrev:
Nä var snälla mot Duckie hon e cool :)..som LF fast tjej..kanske de är en o samma... :va ..nä nu snúrrar det

Nu har jag blivit "beskylld" för att vara LF, Victor, Mattias och Gustav1. :-D

puss puss, sköna sköterska

Vore nice om någon kunde PSa dit lite feta kjellkåpor på bilderna för att få det komplett!

Du kom visst på den men du bad mig hålla tyst för att inte skämma ut dig på forumet, kunde dock inte hålla mig!!!!!! :D :D

Angående provkörningen så erbjöd du dig ska inte säga annat men jag tackade nej eftersom jag inte ville bli sedd på den!!! Det enda som var bandit på den var kanske dom blåeloxerade reglagen, snyggt men inte min smak.... :clown :nurse

T509 skrev:
Du kom visst på den men du bad mig hålla tyst för att inte skämma ut dig på forumet, kunde dock inte hålla mig!!!!!! :D :D

Angående provkörningen så erbjöd du dig ska inte säga annat men jag tackade nej eftersom jag inte ville bli sedd på den!!! Det enda som var bandit på den var kanske dom blåeloxerade reglagen, snyggt men inte min smak.... :clown :nurse

Why I oughta..... :) :tomten
Jakk vett vad diiin brevlådda hetter.... :machinegu

You what......

Do not blame the messenger.... :rofl

Nursey skrev:
det fanns bevis men det blev ett jäkla ståhej..ni får ta de som såg bilden på orden :) Det finns mer anständigt bevis :rolleyes: i Gumpas galleri ;)
Var du tvungen att ta upp det igen? Hade ju just förträngt besvikelsen över att jag aldrig fick se den omtalade bilden, och så blir man påmind om igen. :huvet
Kom igen nu, maila över den. Jag lovar att den hamnar i mitt privata arkiv, for my eyes only. :D

Thermal skrev:
Var du tvungen att ta upp det igen? Hade ju just förträngt besvikelsen över att jag aldrig fick se den omtalade bilden, och så blir man påmind om igen. :huvet
Kom igen nu, maila över den. Jag lovar att den hamnar i mitt privata arkiv, for my eyes only. :D

Tsssss.... I think not :)

Last edited by a moderator:
Jag träffade vår sjuksköterska alldeles nyss!

Fi fan alltså!
Även fast det var väldigt kort och ute i snöovädret så blev jag nästan lite :kär alltså.

Kaptenen, är jag din nya idol nu ? :hihi

Bildbevis! :mattias

Var tvungen att ha lite skäggväxt så jag skulle verka lite vuxen i alla fall.

Bifogat

• DSCN0709.JPG
    DSCN0709.JPG
    79.5 KB · Visningar: 242
  • DSCN0710.JPG
    DSCN0710.JPG
    53.8 KB · Visningar: 217
Jonathan skrev:
Fi fan alltså!
Även fast det var väldigt kort och ute i snöovädret så blev jag nästan lite :kär alltså.

Kaptenen, är jag din nya idol nu ? :hihi

Bildbevis! :mattias

Var tvungen att ha lite skäggväxt så jag skulle verka lite vuxen i alla fall.
Fick du knulla då?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...