speedhunter
Ny medlem
Håller på och bygger om hojen baktill lite. Någon som vet om nummerplåtsbelysningen måste vara e-märkt för att man ska komma igenom besiktning??? Hade annars tänkt att sätta dit några led-dioder snyggt och diskret. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
speedhunter skrev:Håller på och bygger om hojen baktill lite. Någon som vet om nummerplåtsbelysningen måste vara e-märkt för att man ska komma igenom besiktning??? Hade annars tänkt att sätta dit några led-dioder snyggt och diskret.![]()
porec skrev:Tror nästan det, eftersom alla andra ljus måste vara det! Annars mannen???![]()
Cornsnake skrev:Speedhunter vad har du för sorts nummerplåtshållaren nu? jag håller på att bygga om min bakdel jag med men vet inte vad jag ska ha för hållare.
Har tittat lite på Pivot kitet som bikerneed har men är lite osäker på hur det ser ut plus blinkers hållarna till det kitet.
Ingen här på SH som har ett sånt kit som skulle kunna lägga in lite bilder?
![]()
Cornsnake skrev:Speedhunter vad har du för sorts nummerplåtshållaren nu? jag håller på att bygga om min bakdel jag med men vet inte vad jag ska ha för hållare.
Har tittat lite på Pivot kitet som bikerneed har men är lite osäker på hur det ser ut plus blinkers hållarna till det kitet.
![]()
![]()
Jag såg små diskreta nummerplåtsbelysningar på en mc-butik här i Falun förr 95:-, o jag tror det var från All-Right-katalogen.Dom har återförsäljare i hela Swedala.speedhunter skrev:Håller på och bygger om hojen baktill lite. Någon som vet om nummerplåtsbelysningen måste vara e-märkt för att man ska komma igenom besiktning??? Hade annars tänkt att sätta dit några led-dioder snyggt och diskret.![]()
Hade iofs inte med tråden att göra, men jävlar va snyggt det var med trioval till din hoj!Chirre skrev:Jo, jag har till r1an, blev jäkla bra. Säkert fint till 6an också.
Det räcker och blir över med en i hörnet. Bara det sitter belysning som belyser nummerplåten.speedhunter skrev:De där vart rätt läckert men varför har du bara en i ena hörnet?..... Är ditt vitt eller?
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |