Nude rider

Status
Ej öppen för fler svar.

MR.H

Ny medlem
Gick med
25 Dec 2004
Hoj
06an hittad å köpt...
Tja ba

Funtar på att göra en ny film där vi kommer köra en ny rekord tid
på Bogesund helt näck endast iförda hjäm klockspel i 240+ :banana :banana :yoparty

Mr E

Minns du inte den där filmen på formumet "filmer o bilder" där en naken snubbe ramlar o skrapar upp hela kroppen?

Men för mig är du välkommen att göra en naken-film, ska bli kul att se. Skål :fyllisar

MR.H skrev:
Tja ba

på Bogesund helt näck endast iförda hjäm klockspel i 240+ :banana :banana :yoparty

Mr E

Jag fyller på med mitt projekt :banana
Jag och två coola polare ska testa rysk roulette mitt i en folkmassa :banana :banana :banana

EDIT: Moppefucko.

MR.H skrev:
Tja ba

Mr E

NU!

i november :confused:

drick lite glykol innan du uuiilar iväg :tomten

jag tänkte kolla vad som händer när man hoppar med en hoj i från en hög bro med en bungylina runt hojen kan man göra en frontflip :D :D

"det finns folk till allt" :p

Tänk vad dasen ska vifta omkring när man blåser fram i 200++. :rolleyes:

MR.H skrev:
Tja ba

Mr E

Idioti på alla plan, 240+ på boge, grabben har tydligen bara hört talas om den vägen......äsch, han var väl full och orkade inte surfa in på www.jagärenidiot.se

Men sen GR trådarna slutade så måste ju moppekillarna ha någonting annat att skriva om

Last edited:
.

Det roligaste med den här tråden och liknande trådar är alla som saknar sinne för ironi och/eller inte förstår att andra människor kan tycka olika... Eller hur var det nu...

Pulka dragen efter en åkgräsklippare genom stan på sommaren, båda förarna helnäcka bortsett från kondommössor.
Iofs bara i ca 5km/h, men ni får köra hur fort som helst, ni kan inte slå det.

mickelin skrev:
Det roligaste med den här tråden och liknande trådar är alla som saknar sinne för ironi och/eller inte förstår att andra människor kan tycka olika... Eller hur var det nu...

IOFS, men hur kul är det då med dessa idiotinlägg.

Jag ska köra 240 förbi en skola, näck och utan bakhjul.

Säger det igen, det finns andra forum för denna typ av meningslösa inlägg och där mottagarna kanske t o m tycker att det är kul.

Och ironin, måste jag ha missat, förklara gärna var du hittade den!

.

Den jag gjorde mig mest lustig över var mig själv, om man inte låter folk tycka vad dom vill kan man mer eller mindre inte ha rätt att uttala sig. Därför skrev jag "eller hur var det nu" i mitt inlägg. Där har du den största delen av det ironiska i mitt inlägg, synd att du tog åt dig...

Goose skrev:
IOFS, men hur kul är det då med dessa idiotinlägg.

Jag ska köra 240 förbi en skola, näck och utan bakhjul.

Säger det igen, det finns andra forum för denna typ av meningslösa inlägg och där mottagarna kanske t o m tycker att det är kul.

Och ironin, måste jag ha missat, förklara gärna var du hittade den!

Håller med till 100%! sånt här borde visa att man är ett fucko och förtjänar banning.
Det kanske var kul med denna sortens ironi 1a gången men det har ju florerat ett par sånna här trådar nu..

Simpel instinkt säger att jag ska stänga denna tråd. Och därmed gör jag det.

Onödigt att försöka stirra upp argt beteende.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back