Nu vilar Mv´n i garaget!

emullo och Pegä:

Varken fram- eller baklysena ser ut som tidigare. Om det är bra eller inte får ni bedöma till våren!

Förresten PegÄ: vicken Duccemodell har du :va

/S

PS emullo, du kan få köpa baklysena!

Superlight skrev:
Förresten PegÄ: vicken Duccemodell har du :va

/S

Sparka på den som ligger du. :(
Inte mitt fel att det är så lång leveranstid på Desmosedici RR ju!
Du lär nog inte vara lika kaxig till våren, oavsett hur fina dina sunk-kåpor är.
:pannkyss

///PG

Fredrik GSX skrev:
Lät jävligt gött, Inte så jävulskt dyrt ändå!? :7peta

Julklapp! :tomten
haha jo det vore nått att önska sig!!

neee inte fruktansvärt dyrt..:) får se hur det ser ut i plånboken efter jul..

kanske blir detta skönsjungande system=) undrar vad snuten säger om man råkar dundra förbi lite lagom till sommaren :fatta! :mad: tror jag!!

Har du fixat lite porrbilder på din hoj ännu? :7peta
Jag måste ha det som skrivbordsbakgrund när jag sitter här o drömmer på jobbet! :tomten

Riktigt FET upplösning ska det va :tummenupp

Tåbbä skrev:
Har du fixat lite porrbilder på din hoj ännu? :7peta
Jag måste ha det som skrivbordsbakgrund när jag sitter här o drömmer på jobbet! :tomten

Riktigt FET upplösning ska det va :tummenupp

kunde ju inte ladda upp så stora bilder :( har du kollat dom som ligger i bildgalleriet??

Skövde Pojk.. Se till att komma på bankörningen på Kinnekulle sommaren 2005. SDK har samkörning med Triumph, Laverda, MCHK och Guzzi klubben. Är man medlem i någon av dem är man välkommen med valfri hoj.

Annars brukar ju racingworld körningarna vara riktigt bra organiserade.
http://home.swipnet.se/racingworld/

Snygg hoj för övrigt.. :)

amullo skrev:
Skövde Pojk.. Se till att komma på bankörningen på Kinnekulle sommaren 2005. SDK har samkörning med Triumph, Laverda, MCHK och Guzzi...

hade tänkt å åka på lite bankörningar.. tur att jag är med i SDK.. =) fasen va nice det skulle va att få smiska lite bana..!

ska in å kika adressen du skickade med..

fan vad man längtar till våren nu..* :3freak :yoparty

SDK har ju generellt regeln om att enbart Ducatidrivna hojar är välkomna på vanliga SDK bankörningarna, men just Kinnekulle körningen är annorlunda.

Annars har jag varit på tre av Racingworld körningarna förra sommaren och de är riktigt bra. Bra instruktörer, bra banvakter, ambulans på plats, rejäla genomgångar och möjlighet till att få hjälp med allt från fjädringsinställning till spårval. Rekommenderas å de varmaste.

Vi syns under sommaren! :)

amullo skrev:
SDK har ju generellt regeln om att enbart Ducatidrivna hojar är välkomna på vanliga SDK bankörningarna....
mm det vet jag.. hörde en del om det när man körde ducce. fast jag kom aldrig iväg på någon köring själv!

ok bra att den är annorlunda med kinnekulle. då får man chansen att åka med andra italienska hojar.. enbart! :yoparty

är inne och spanar på deras sida nu.. det verkar ju vara riktigt seriöst.. iom att jag aldrig kört på bana förut känns det som jag hamnar i slöaste gruppen.. :) fast det står ju iofs att man kan avancera upp om man känner sig redo för det!
tackar för tipsen..

Jajjemän.. ses på nån banåkning..garanterat!!

skövde_pöjk skrev:
iom att jag aldrig kört på bana förut känns det som jag hamnar i slöaste gruppen.. :) fast det står ju iofs att man kan avancera upp om man känner sig redo för det!

Har du inte provat tidigare bör du definitivt börja i den långsammaste gruppen. Helt enklet därför att de flesta som kör i de snabbare förmodligen varit på banan tidigare och vet hur det funkar. Dessutom är det säkrare och enklare/roligare när man kan hålla sitt eget tempo.

Går det för långsamt är det bara att snacka med instruktören om att flytta upp. Normalt brukar de då ligga bakom lite under nästa pass och se hur du kör innan du flyttas upp... Men det brukar sällan vara några problem. :tummenupp

amullo skrev:
Har du inte provat tidigare bör du definitivt börja i den långsammaste gruppen.

mmm klart man börjar i den långsamma gruppen.. man vill ju gärna lära känna banan och hur cykeln beter sig.. sen kan man ju elda på på depårakan=) men det ska bli kul att prova och åka på bana.. ska bara få med mig lite polare som vill prova med..=)

skövde_pöjk skrev:
mmm klart man börjar i den långsamma gruppen.. man vill ju gärna lära känna banan och hur cykeln beter sig.. sen kan man ju elda på på depårakan=) men det ska bli kul att prova och åka på bana.. ska bara få med mig lite polare som vill prova med..=)

Kör inte i den gruppen, men vill ändå komma med ett tips..
Det kommer alltid upp klagomål på de som laddar på rakan för att krypa i kurvorna.
Finns dom som kör ganska snabbt i kurvorna men har en effektsvag hoj,
då blir dom lite sur om dom aldrig kommer om.
Det är nämligen bara tillåtet att köra om på rakorna i långsamma grupper.

Så ett tips, innan du laddar på rakan, ta en titt bakåt så ingen ligger och försöker köra om... Eller ta det lite piano på rakan :)

Hoppas du inte tar illa upp nu, bara sånt som man ofta hör på bankörningarna.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti