Nu vet jag hur det är att komma till himlen

Xyron skrev:
Expressen är blockat på jobbet, vad ståre? :va

Plötsligt kom det öl ur hennes vattenkranar
Haldis Gundersen, 50, skulle laga mat åt sig själv och sonen.
Men ur kranarna kom inget vatten, utan öl i stället.
- Jag trodde att jag kommit till himlen, säger Gundersen

Haldis Gundersen i norska Kristiansund trodde inte sina ögon när honvred på vattenkranarna på lördagskvällen. Både i köket och på toaletten kom det öl i stället för vatten.
Haldis tipsade sin granne, men denne hade bara vatten i sina kranar.
Två våningar under Gundersens lägenhet ligger en krog. De hade vatten i sina ölkranar. Gästerna i den fullsatta baren fick klara sig med flasköl.

Lyckades koppla fel
Bartendern Ann-Mari Rande, 31, berättar för Expressen:
- Jag skulle byta öltank och lyckades koppla fel.
Hon fick ta kontakt med en ansvarig på bryggeriet som via telofon instruerade hur hon skulle rätta till misstaget.
- Vatten- och ölrören ligger ganska nära varandra, men du måste vara rätt så kreativ för att lyckas koppla ihop dem, säger Per Egil Myrvang på Ringnesbryggeriet till VG.

GuW skrev:
Jobbar du på partihögkvarteret eller Aftonblaskan?

Varför i h-vete spärrar man expressen?

Bredbandssupport, vette fan men går inte att komma in där idag. Har gått tidigare :argpådato

Xyron skrev:
Bredbandssupport, vette fan men går inte att komma in där idag. Har gått tidigare :argpådato
Får du mycket skäll? Mina arbetskamrater vill införa skottpengar
på de olika supports de kommer i kontakt med.

BMW R90s skrev:
Får du mycket skäll? Mina arbetskamrater vill införa skottpengar
på de olika supports de kommer i kontakt med.

Yepp det får man, tur att jag bara har ett 6h pass kvar sen adjö åt det där jävla jobbet...

Bikerbitch skrev:
- Vatten- och ölrören ligger ganska nära varandra, men du måste vara rätt så kreativ för att lyckas koppla ihop dem, säger Per Egil Myrvang på Ringnesbryggeriet till VG.

Hehe, "kreativ". Skönt sätt att förklara att kvinnan måste ha varit en idiot :rofl

GuW

Klart att Aftonbladet och Expressen ska spärras. De tjänar pengar på varje besök de får (deras sajter lever på reklamen som bygger på antalet besökare) och inte fan skulle mitt företags uppkoppling hjälpa till att stötta kvällstidningarnas sensationsjournalistik.

Fan vad chokad man hade blivit om det hänt en själv. Hade ju lätt tappat upp så mycket man bara kunnat :rolleyes:

LayDeeOmega skrev:
Fan vad chokad man hade blivit om det hänt en själv. Hade ju lätt tappat upp så mycket man bara kunnat :rolleyes:

Hon sprang ju in och tipsade grannen :fyllisar tror nog hon tappa upp så mycket hon han :Bugar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti