Nu var det min tur att krypa ut ur 125-delen!

stoooffe

lem!deM
Gick med
4 Feb 2005
Ort
Nära den billiga ölen!
Hoj
R6 -01
Hämtade hem en Yamaha R6 -01 igår. :tuttar

-2300mil
-Slicks sitter på men fick andra däck med.
-Leo Vince titansystem på köpet.


Strypning kommer på torsdag sen efter regbesikningen är det övningskörning som gäller. :)
 

Bifogat

  • s4200009vg3.jpg
    s4200009vg3.jpg
    123.7 KB · Visningar: 71
  • s4200011uk5.jpg
    s4200011uk5.jpg
    131.5 KB · Visningar: 57
  • s4200014se4.jpg
    s4200014se4.jpg
    138.4 KB · Visningar: 83
  • s4200015rh7.jpg
    s4200015rh7.jpg
    89.9 KB · Visningar: 61
  • s4200018nw5.jpg
    s4200018nw5.jpg
    86.1 KB · Visningar: 59
Last edited:
Oj. Vilken hoj! :tummenupp

Du verkar ha ett bra extraknäck..

Törs man ens fråga vad man får betala för en sådan? Och vad den kostar att försäkra?

Funkar fint att svara via PM förresten.
 
stoooffe skrev:
2547810 Tack!

Har bara kollat ett bolag änsålänge och då låg halv på 8k.

Får ringa runt och höra. :)


va på dig ?


min bror ville ha en sån 25bast bor inte i stan skulle kosta multum
 
Grattis till den fina hojen :yoparty


Då kanske det blir R6:an till skånevårenturen 2007 ?
kör lugnt & med insidan av skallen :tummenupp

// Henke
 
lorkan skrev:
2547819 Oj. Vilken hoj! :tummenupp

Du verkar ha ett bra extraknäck..

Törs man ens fråga vad man får betala för en sådan? Och vad den kostar att försäkra?

Funkar fint att svara via PM förresten.


46k för rubbet. :)

Så det blir väl 16k emellan när jag sålt RS 125an.

lasse kongo skrev:
2547956 va på dig ?


min bror ville ha en sån 25bast bor inte i stan skulle kosta multum


Japp på mig, jag bor på landet. :tummenupp

wonderwizard skrev:
2547975 Grattis till den fina hojen :yoparty


Då kanske det blir R6:an till skånevårenturen 2007 ?
kör lugnt & med insidan av skallen :tummenupp

// Henke


Tack! :)

Ja vi får hoppas på det, ska ringa och boka uppkörningstid i januari/februari så jag får första uppkörningstiden. :tummenupp
 
Last edited:
stoooffe skrev:
2547772 Hämtade hem en Yamaha R6 -01 igår. :tuttar

-2300mil
-Slicks sitter på men fick andra däck med.
-Leo Vince titansystem på köpet.


Strypning kommer på torsdag sen efter regbesikningen är det övningskörning som gäller. :)

Vafan enligt bilderna ser det ut att vara sommar :mad: Här är det mörkt och kallt som fan. :huvet

Just de Grattis. :tummenupp
 
stoooffe skrev:
2547772 Hämtade hem en Yamaha R6 -01 igår. :tuttar

-2300mil
-Slicks sitter på men fick andra däck med.
-Leo Vince titansystem på köpet.


Strypning kommer på torsdag sen efter regbesikningen är det övningskörning som gäller. :)


Grattis, fin hoj...
 
Grattis till en extremt snygg hoj :D
Fast jag måste medge att jag är lite avundsjuk på att du har en 01a. Min svarta underkåpa ( ett år nyare) gör att försäkringen blir 1000:- dyrare
 
Grattis till ny hoj.

Fast jag tycker du kunde fortsatt på samma väg du började i och med RS:en... :)
 
Mögel skrev:
2548146 Vafan enligt bilderna ser det ut att vara sommar :mad: Här är det mörkt och kallt som fan. :huvet

Just de Grattis. :tummenupp

Å här regnar de:näsblod
-----------------------------------------------------------------------------
Såg riktigt fin ut! Se till att den förblir så också.

Kan bli problem med slick på uppkörning. Har den gått mycket på bana eller?
 
Grattis till en jäkligt snygg hoj! Bra val :tummenupp Då har du snart kortet också?
 
Mr Helmut skrev:
2550442 Å här regnar de:näsblod
-----------------------------------------------------------------------------
Såg riktigt fin ut! Se till att den förblir så också.

Kan bli problem med slick på uppkörning. Har den gått mycket på bana eller?


Tack, jo vi får hoppas på det.

Däcken ska bytas imorn så det är lugnt. Förra ägaren hade varit på några bandagar sa han, hur pass hårt den gått vet jag inte men det finns iaf inga missljud och den är väldigt välskött. :)

lahi skrev:
2550468 Grattis till en jäkligt snygg hoj! Bra val :tummenupp Då har du snart kortet också?


Tack.

Kortet kommer till våren, ska terra vv så jag får första uppkörningstiden. :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top