stoooffe
lem!deM
Hämtade hem en Yamaha R6 -01 igår.
-2300mil
-Slicks sitter på men fick andra däck med.
-Leo Vince titansystem på köpet.
Strypning kommer på torsdag sen efter regbesikningen är det övningskörning som gäller.
-2300mil
-Slicks sitter på men fick andra däck med.
-Leo Vince titansystem på köpet.
Strypning kommer på torsdag sen efter regbesikningen är det övningskörning som gäller.
Bifogat
Last edited: