Nu undrar ni säääkert...

Grattis!!! :tummenupp Visst är det en härlig känsla!! :yoparty :tummenupp



uggla skrev:
Grattis grabben! Fy fan va skönt att du fick det tillslut, återstår att se om jag klarar det nu 13e juli! Men fan var säker på att du skulle greja det den här gången! :)

Du grejjar det! Tat lugnt bara. :tummenupp Lycka till!! :)
 
uggla skrev:
Grattis grabben! Fy fan va skönt att du fick det tillslut, återstår att se om jag klarar det nu 13e juli! Men fan var säker på att du skulle greja det den här gången! :)
slappna av så löser det sig. lycka till...
 
MostWanted_NKPG skrev:
va f skriver han här för,, hans j*vla uppkörningstrådar å f å hans moster har ja ju sett dölänge... men jahar nu gått å blivit en riktigt mc förare!

klarade nämligen a-körkortet(3dje gången gillt)

kommentaren ja fick efter åkningen var följande:
när du har en så fin sporthoj varför drar du då inte på lite på motorvägen,, :yoparty


:Rockbanan

fan så skönt å ha friheten,, nu ska man bara behålla hälsan å kortet också... :tungan

tack sporthoj å allt för all hjälp ja fått!

Fiiiifan, på tiden! :) SKITSTORT GRATTIS! KÖR SÅ DET RYKER! :fyllisar :yoparty
 
Jag sa grattis till dig, men du loggade ju för fan ut från MSN.

Ska du ha sliponet måste jag ha en adress o skicka det till.
 
Dez skrev:
Grattis :banana

Ta det lungt nu bara, vill inte se några krachade zxr:er :7peta

Va snällt av dig att bry dig om han(s cykel). :hihi

Grattis till kortet! Vill också slippa "begränsad". :) (så att jag får köra på min motorcykel :näsblod )
 
GraTtIs till friHEten!! Den känslan glömmer man nog aldrig!!:banana
 
Gött mos! :yoparty
Ta d lugnt på vägarna i sommar! :)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top