Nu står den säkert!

Zolla gsx

Ny medlem
Gick med
31 Mar 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki Gsxr-600
Har äntligen min första hoj på baksidan.. :tummenupp
Eftersom kortet inte riktigt är i land än så är det nu min motivationshöjare..

Så vad ska man göra sen..

Mindre blinkers troligen!!

Vad bör man göra nu när det är ens första hoj inför avställningen??

Kom med tips förslag gärna.. Finns det någon bra suzuki klubb i Halmstad kanske?

//

CHristian
 

Bifogat

  • 001.jpg
    001.jpg
    22.3 KB · Visningar: 688
Tackar o bockar..:tummenupp

Japp mini blinkers blir det ju,

Har varit där o kollat hos Gustav o dom är trevliga..:) Ska nog lämna in där för 1200 mil service den har nu gått 990, lika bra att vara ute i god tid.

Som sagt lappen kvar känns nog som jag tar tag i det igen till nästa år när det börjar spricka upp igen.. Kollade in lite snabbt på western riders sidan:D .. Har nyligen flyttat hit, bor just nu i Frösakull.. Är ni många som åker?

//

Christian
 
ser grymt fin ut.

Om den är till salu kan du få 40 för den?:D

Lycka till med kortet och kör försiktigt med pärlan.
 
ser grymt fin ut.

Om den är till salu kan du få 40 för den?:D

Lycka till med kortet och kör försiktigt med pärlan.


Halloj,

Du kan få köpa den för 40.000:- var ute o körde igår o la den på sidan...:va

så passa på att köpa en hoj i riktigt fint skick nu innan någon annan slår till.. Lemon.. ( haha )

Tack igen för shysst köp!!:)

Men du el. någon annan.. Skulle troligen behöva spegelförlängare för hur jag än vinklar dom så har jag svårt att se bakom hojjen, ser mest mina axlar..

Är det någon som vet om det finns någ:) ot man kan köpa som tillbehör någonstans? Kollade med suzuki men dom hade bara ett 3 ledat (inte så snygg förlängare)..

//

NIKKON SLIPON LÅTER GREAT!!:tummenupp



Christian
 
köp slipon
köp schyssta däck (fast det kanske du har)
köp batteriladdare och ta ut batteriet när du väl ställt av den
fyll hojjen med soppa och låt den vara över vintern
se till att gå en liten promenix med hojjen då och då så inte bara samma yta på däcket belastas under avställningen alt. köpa depåstöd
 
Tänkte du inte på storleken när du valde hoj? Du når ju knappt fram ffs!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top