Nu ställer jag av!

Det ordnar sig. Du är inte ensam.

Själv var jag oskuld tills jag fyllde 25½. Det är inte heller roligt.

Tag det lugnt, lycka till. Det ordnar sig.

Bjorn N skrev:
Jag borde ha "kommit till insikt" bra mycket tidigare, så jag vet tyvärr inte om jag skulle vilja påstå att jag gjort något klokt. Fast bättre sent än aldrig.

Nu ska jag snart rulla in henne i vardagsrummet och pyssla om henne tills hon blir generad. (För det är en hon.) Sedan ska jag rulla ut henne en dag. Utan att chansa.

Tack för alla sparkar i rätt riktning, alla ryggdunkar och tänkvärda kommentarer!

Bra gjort! Så länge det inte hänt nåt, så vad det ju inte försent. Lycka till!

Gott mannen, skönt att inget hände under den mer trångsynta perioden i trafiken. Damer? Det finns flera! Damer är som plockgodis i hyllan och har man tur så hittar man en favorit, annars får man provsmaka vidare.

Jag hade "turen" att aega en Virago 535 naer en liknande sak haende mig. Var nog bra det! Och vad gaeller hur man maar - bit ihop bara. Plotligt en morgon vaknar man och maar hyffsat bra igen. Fast det kan ta ett tag tyvaerr...

Sicken självkännedom, det hade jag ALDRIG klarat... :fakta
Sköt om dig mannen och willkommen tebax när molnet börjar skingras! :tummenupp
RESPECT!!! :fakta

Fredrik :whip

Hej Björn !

Jag är i liknande sits själv.....det tog slut med en underbar tjej
som jag vart med i 3 år

Stå på dej....jag har vart här förut och det är tungt....
Men gå ut...hitta på saker...ring polare........sitt inte hemma och grubbla.

Mkt insiktsfullt att låta hojen vila lite.

sköt om dej mannen

Äsch! Visst är det jobbigt att byta vanor, men det finns ett antal miljarder tjejer i världen att välja mellan. Se det positivt! Nu kan du göra vad du vill, när du vill, med vem du vill.

Tyckte det som Macho skrev var bra.
Men pröva att tänka lite på andra anhöriga typ morsan eller nåt. Då kan du nog ställa på igen. Jag har haft samma känsla som du tror jag iaf. Ställ på nu :hej

Bara att bita ihop :(
Jenna är ju singel så lite hopp finns ju :tummenupp

Bifogat

• jaa01.jpg
    jaa01.jpg
    20 KB · Visningar: 259
Inte nu längre=)=) hon é min, respekt att låta hojen vila vid såna bekymmer, själv skulle jag nog bota såna besvär med att just låta hojen rulla dag o natt, jag hade nog strögat runt o bara funderat ett tag, men ställt av?!!!! ALDRIG, det finns ingen brud som är värd att bekymra sej så mkt att man ställer av, mvh

Det är otroligt vad tjejer kan ställa till med, jag sitter i samma båt med dig Björn min flicka som jag trodde var "the one" har gjort slut efter 7 1/2 år, man blir knäckt men jag försöker att gå vidare, hon har! Kröka hjälper måtligt men vissa gånger vill man bara försvinna i dimman, det vat någon som sa att man ska hitta på grejer och han hadde rätt, jag är hemma bara dom få timmar som jag sover och dom är fan inte många! Hojen har varit den största hjälpen i det hela, jag har aldrig kört så mycket som jag gör nu och jag vet att man kan avreagera sig på gashantager men jag försöker hålla det till minimum däremot har säcken på gymmet fått sig ett par omgångar och för att bli av med agresioner har jag börjat träna 7 dagar i veckan. Efter två timmar på gymmet är man så trött att man inte har lust att köra som en dåre. Vi kommer att överleva detta, vi kommer att hitta någon ny, det kommer bara att ta tid!!!

Tipps: "Get over the old girfriend sex" hjälper, bara hitta en tjej som vill ha kul men inte binda sig!

Bra gjort!
Jag har tagit samma beslut, är dock fortfarande tillsammans med min tjej efter 5 år. Men visst har man haft dunster så man bara vill sätta bilen i ett träd. Förra gången vi brukade tog jag bilen och stack och fiskade. Körde helt lagligt och lyssnade på låg musik, annars brukar jag inte köra lagligt och spela hög musik. Så det gäller att behärska sig, och det är jäkligt starkt att göra det.
Som du säger så bryr man sig inte om man kommer fram till sitt mål eller inte. Man hamnar som i en koma och allt går i super rapid utan att man tänker på någonting. Därför är det viktigt att behärska sig när man är förbannad. Helst ska man inte ut i trafiken alls.

grattis mannen det där var minst 10 vuxenpoäng !!

nu har du 11 :rock

om du klotar hojen med så kan man ju snacka om att "the bottom is nådd"

Bjorn N skrev:
För lite mer än en månad bröt jag upp från ett 4 år långt förhållande med tjejen/sambon/mitt allt, och som jag var övertygad att jag skulle dela resten av livet med.
Och just nu, när jag sitter här vid datorn, så är jag tacksam att jag lever.

Fick reda på att hon hittat en ny kille och semestrat i grekland med honom. Ett par veckor efter att vi gjort slut! Och jag har nog aldrig dragit så hårt i rullen som jag gjort denna månad. Jag har kört som ett svin. Jag brukar predika att man inte ska köra på gränsen på vägen. Jag har inte levt som jag lär. Adrenalin är plåster för trasiga hjärtan och söndersprängda hjärnor. Men i dag insåg jag att jag för länge sedan är över gränsen för min egen körförmåga, att enbart turen och någon slags storslagen kosmisk plan hindrar bilisterna från att byta fil när jag löder förbi, och att någon rätt snart kommer få skrapa upp mig från ett hårt fast föremål om jag fortsätter. Konstigt nog har jag inte märkt när jag bytte sida till att bli den som kör på chans istället för säkerhet..

Jag litar inte på mig själv längre. En del av mig skiter fullständigt ifall jag kommer fram. Men jag bryr mig om er andra. Ingen förtjänar att få bilen kluven av en skenande retta med dödslängtan. Jag ställer inte på förrän jag mår bättre. Just nu känns det som att det kommer ta tid..

Lämna hojen när ni har kärleksproblem!

Kände/Gjorde likadant när jag och min sambo separerade efter 15 års förhållande ( har även två barn tillsammans)........Hur det än låter så går det över , nu är det 4 mån sedan och det känns hyfsat nu, har fått flyt med damer och det får en att lite glömma det som bara var nattsvart.......Kör ej som en Kamikaze pilot ( övar friskt på slangen dock) längre , visst gasas det men inte på samma toksätt.........menyn är stor och man behöver inte käka hemma ........så kolla i menyn och se vad som bjuds och försök stå på fötterna och kör med förstånd ..

Va bodde du??

Så rätt killen!! Va fan du bor ju i sthml!! Kolla bara va med vackert d finns ute nu!!,, Tjacka nya kläder,,o ut o njut bara,,du har ju en jävla karaktär!!! D märks lång väg! Hon e borta,, vissa saker kan man inte råda över! Ut o lev livet,, lev vidare ( oställ undan hojen,, fram med x-boxen,,d gör mindre ont!)
Lycka till!

John skrev:
Jenna, vem är det? Har du sagt något om henne förrut? :confused:

:rolleyes: :D

Min blivande fru om ingen hinner före. Har skickat nakenfoto till henne och friat nu väntar man bara på svar....... :crash

REEEESPEKT!

Som in gamla mormor sa:
-"Mister man en står det tusen åter. Tar man en står det tusen och gråter." :fakta

Eller som i Triss-reklamen: -"Plötsligt händer det bara!"
Då står en ny där och du har glömt den förra inom 3 sekunder!! :mattias

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey