nu skiter jag i det här.....

eightball

Attero Dominatus
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
morsning och goodbye, efter att ha tillbringat efter´middagen och kvällen på krogen (firma fest) från ca 16,00 tills nu halv tre, så kan jag bara konstatera att alkohål försvagar vader och knäväck ganska rejält, och det i sin tur sätter sig i hjärnan vilket gör att man lägger in sånna här innlägg som är helt meningslösa för er som försöker låsa det, så god natt till er alla från mig och min härliga karusell snurr i skallen som mr spock just har fått upp i varp five.
GOD NATT

Pewo skrev:
morsning och goodbye, efter att ha tillbringat efter´middagen och kvällen på krogen (firma fest) från ca 16,00 tills nu halv tre, så kan jag bara konstatera att alkohål försvagar vader och knäväck ganska rejält, och det i sin tur sätter sig i hjärnan vilket gör att man lägger in sånna här innlägg som är helt meningslösa för er som försöker låsa det, så god natt till er alla från mig och min härliga karusell snurr i skallen som mr spock just har fått upp i varp five.
GOD NATT
:D :tummenupp Relativt välstavat måste jag säga.

Äh sprit är gott!!!!! sprit är gott1 Synd att farsan ska ha skjuts till arlanda imorrn så man ska va städad! fast inte nog städad för att inte åka på stryk av polarna när man spiontanfajtas på stan! :fatta! heheh

Nisse Järnet skrev:

Ett och annat rått ska man väl ha rött :D och hur fan stänger man av den här mackapäären, kan inte sluta smurfa trots att att man borde gå och nana

Visst! Skitbra !

Lustigt att flickvänner blir så förbaskat förbannade så fort de får lite innanför västen. De ska fanimej tjattra om allt skit, och INGET man gör är bra. Ser framför mig en natt full av spott och spä. Blä.

Är alla tjejer såhär sura ? Jag har INTE gjort nåt. Helt säkert. Inte idag.

Jag håller med Nisse Järnet. Du skriver aldeles för bra för att ha varit på en firmafest.

Har du varit på en IOGT-NTO fest och druckit lättöl?! :D

Starstriker skrev:
Lustigt att flickvänner blir så förbaskat förbannade så fort de får lite innanför västen. De ska fanimej tjattra om allt skit, och INGET man gör är bra. Ser framför mig en natt full av spott och spä. Blä.

Är alla tjejer såhär sura ? Jag har INTE gjort nåt. Helt säkert. Inte idag.

Okej jag skiter u att sova efetr sim det verkar som om Dr Pewo måste rycka ut i natten och ställa allt till råtta med folk som inte kan sova och måste spamma ner min tråd, som Dr Pewo även känd som knäpplappen så ska här annaluseras hej villt, och sveret till starstriker är gör inget i dag som du kan skuta upp till imorgon , och ta sen 2 allvedån och ring mig imorgon

JoS skrev:
Jag håller med Nisse Järnet. Du skriver aldeles för bra för att ha varit på en firmafest.

Har du varit på en IOGT-NTO fest och druckit lättöl?! :D
om ni visste hur lång tid det tog att skriva skiten rätt, tragglade säkert flera minyter, oxch sen kan man inte börja drick a ordentligt förän chefen lättar på lädrety, men på måndag när han får räkningen då vet han att nto inte var med på frsten =)

Last edited:
Hehehe... Nu börgar alkoholen göra sig påmind. Stavningen ballar ur. :D

Starstriker: Tjejer är onda. Face it.

Pewo skrev:
GOD NATT

Knäsvag blir man för tjejerna.
Spriten gör bara att man får nya idéer. Man blir liksom uppfinningsrik.

Dagen efter går man upp, skiter, sätter fingrarna i halsen o tar ett årsförbrukning av Panodil. Stadig frukost till det och sen ut o gå en runda för o rensa resten i skallen :tungan

Fast det ser ut som om det är trehundra minus ute nu så jag håller mig inne :cool:

Nisse Järnet skrev:
Fyllestavning går att träna upp faktiskt. Kikade på min räd från inatt och var mäkta imponerad av att jag lyckats stava rätt till alltihop :yoparty

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!