Nu sket det sig!

Esquire skrev:
Är det bara jag som inte hajjar varför Steinmeister skulle hålla på och fippla med en parfymflaska? :va

Det var tandborsten som var mitt mål men flaskan hade tagit den i besittning. Tumult mellan mig och flaska utbröt så jag försökte dränka den i toaletten. Men då flaskan gjorde hårt motstånd fick toaletten sätta livet till. :mad:

Hyresvärden skulle försöka laga provisoriskt med silicon tills ny toa va fixad. Tillsdess blir det bara flytande föda :fyllisar

Mc gyver skulle sprungit till kiosken o köpt det största knullgummit han kunde hitta .Sprungit tillbaka samtidigt som han öppnade o vecklade ut en kådis.Hoppat mot stolen a'la baseballglidning o trätt den över den med ett gnek.Voila,fixat. :tummenupp

ktmjacke skrev:
Mc gyver skulle sprungit till kiosken o köpt det största knullgummit han kunde hitta .Sprungit tillbaka samtidigt som han öppnade o vecklade ut en kådis.Hoppat mot stolen a'la baseballglidning o trätt den över den med ett gnek.Voila,fixat. :tummenupp

Fan vad du ljuger, han hade lätt andvänt sin röda fällkniv också

ktmjacke skrev:
Nej, skulle ha haft en rulle gaffa i bakfickan som han snabbt slet fram för att linda ihop toan igen. :tummenupp

Esquire skrev:
Nej, skulle ha haft en rulle gaffa i bakfickan som han snabbt slet fram för att linda ihop toan igen. :tummenupp

No way dude.
Han skulle naturligtvis TILLVERKA gaffatejpen.
Ett paket dambindor med självhäftande vingar o bitar skurna ur en badmössa som hängde i badrummet hade fått bidra som komponenter. :tummenupp

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg