nu ska vi reta folk.....

Markus skrev:
Har ni inte röd respektive grön gubbe i Norrland? :confused:
9 av 10 bilister stannar vid oövervakade övergångsställen, men jag känner inte för att chansa och kolla om det är den 10:e som kommer... man kollar först så de slår av, sedan går man. Fråga televinken, han håller säkert med mig.
Hmm... bevakade övergångsställen finns mest i stadscentra och på större gator. Kan inte vara särskilt stor andel av det det totala antalet övergångsställen i tättbebyggt område.

mb skrev:
Hmm... bevakade övergångsställen finns mest i stadscentra och på större gator. Kan inte vara särskilt stor andel av det det totala antalet övergångsställen i tättbebyggt område.

Jag har lyssnat igenom den här nu, och du har fel. Man ska alltid förvissa sig om bilisternas välvilja innan man prövar den.

(Varför televinken snuskar med en ekorre på omslaget framgår inte av skivans innehåll)

Bifogat

• auktion11[1].jpg
    auktion11[1].jpg
    56.5 KB · Visningar: 65
Markus skrev:
Jag har lyssnat igenom den här nu
Ajfan, och folk säger att du inte han hitta tunga referenser som stöder dina påståenden.

Jag måste nog kapitulera :gnissla

(men stockholmare är fortfarande maniska)

zpeppy skrev:
Haha det var de roligaste jag har läst på välldigt länge tackar trådstartaren för de underhållande. :tummenupp

man tackar... :yoparty men jag trode det skulle bli mer liv på fiskmåsarna... :hihi

Fan, denna tråd har ju humor på ett flertal plan:

A. -Grundskämtet med "dagboken"
B. -Storstadssporthojare som tar illa upp av ovanstående
C. -Storstadssporthojare som upprörs av att man på vissa platser i sverige kan gå över gatan utan att se upp, samt måste informera om vådan av att göra så i storstan.

LOL

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...