JoJoman skrev:Funkar inte detta kan du ju lyssna om och om igen på Looking for freedom med David Hasselhof tills vårat flyr av sig själv.
Jafiiifan va den låten e kass...

och då har man inte hört hela...bara reklam snuttarna

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JoJoman skrev:Funkar inte detta kan du ju lyssna om och om igen på Looking for freedom med David Hasselhof tills vårat flyr av sig själv.
Den är bästEasy_Mike skrev:Jafiiifan va den låten e kass...![]()
och då har man inte hört hela...bara reklam snuttarna![]()
JoJoman skrev:Funkar inte detta kan du ju lyssna om och om igen på Looking for freedom med David Hasselhof tills vårtan flyr av sig själv.
Mandus skrev::kocko Ni är inte kloka med alla era "nu-ska-jag-visa-att-jag-är-en-riktig-man-tips!
Du måste göra ditt första (?) besök på en skönhetssalong. Dom fryser eller bränner bort den på 5 sekunder. Båda gör otroligt ont men den försvinner och sen kan du alltid ta en helkroppsmassage för att det är ju så himla synd om dig när du är klar.
heinz_p skrev:Jag hade en ruskig historia under min fot förra året. Efter en säsongs snowboardåkande (unkna snowboardboots) så försvann den helt och hållet
Dagens tips:
Åk ner till Österrike en säsong, ha kul, sup och bli av med vårtan!
Vill bara förtydliga för Långa farbron och UT. Detta gäller INTE bröstvårtan.Hoss skrev:Gjorde en halväcklig grej för några år sen i spanien. En gammal spanjor gav mej tipset att skära runt vårtan en halv millimeter så att en stark sytråd kunde dras åt, jag skulle dra tills de gjorde ont ett par dagar och på så sätt strypa den på syre. Efter två dagar såg jag att den faktiskt va lite medtagen så jag satte mej på en trappa mitt i Torrevieja och slet...
Plopp och hela skiten med en cm rot och allt bara kom... Fanskapet lämnade ett stort hål och blodet rann!!!
Hade också kämpat med den länge med medel och grejer men nu har jag ett ärr och dan kom aldrig mer tillbaka... glömmer det aldrig!!
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten