Nu ska jag ut å åka!!

Tramsigt att det ska ta 30min att klä på sig allt det som krävs för att man inte skall förstöra alla leder i kroppen. Åker lite halvdant för att det inte skall släppa och i princip själv....

Nääää, hoj när det e sol annars cykel eller buss ;)

Alla bilar blir snabbare än hojarna om det skall ta en halvtimme att klä sig. Väl vid hojen ska man låsa upp 23olika lås bara för att de inte skall sno den, sen ska man pilla med handskar o hjälm o buff. I en bil sätter man sig hur man än ser ut, startar den, låter den gå lite, sen kör man iväg. Är det is på vägen blir man inte nojjig att lägga omkull bilen, den sladdar bara lite sådär häftigt.
Ställ av era hojar.

750RR

Ghost skrev:
Solen skiner ute! :fakta

Ut & åk!!! :tummenupp

:D

Mina hojar ligger i 5 fina kartonger nu, det kommer ta ett tag att få ihop dem nu ;)

Jag e vis o stor :cool:
172cm skithög :tummenupp

750RR

13 grader varmt och sol. Mötte två sporthojar för en stund sen.
Sommar och sol. Ställ på era hojar.

Gustav1 skrev:
13 grader varmt och sol. Mötte två sporthojar för en stund sen.
Sommar och sol. Ställ på era hojar.

Is i luften och kall asfalt.
Kvällarna förfryser våra lungor och det tar evigheter att jobba upp arbetstemperatur i motorn.
Ställ av era hojar, vintern är här.

750RR

Har precis kommit hem, varit ute och blårykt hela dagen. :) Störtskönt!

Ut och kör med er, solen står ju som spön i backen.

:hej

maverick_750rr skrev:
Kvällarna förfryser våra lungor och det tar evigheter att jobba upp arbetstemperatur i motorn.

750RR

Ska höra vad du säger du i april när det är sol och 13 grader varmt för första gången på året.

maverick_750rr skrev:

750RR

haha, fan vad du klagar då!
jag bor 100mil norr om dig och kör bara det inte är snorhalt eller under 5minus :crash

Gustav1 skrev:
Ska höra vad du säger du i april när det är sol och 13 grader varmt för första gången på året.

Jag ska inte gasa förrens i maj nästa år vilket brukar resultera i juni ändå så..... Jag hinner tröttna under 6-7 veckor.

750RR

Jag har också kört idag, det var dock lite kyligt! Men ack så trevligt att få ut o gasa litegranna! Perfekt att hojen alltid är påställd!

Just hemkommen. Var lite kyligt på hemvägen, men runt 17 grader vid 16 idag..helt okej. Ska bli bättre imorgon sägs det. Helårsförsäkring rockar...:)

varit å sett på enduro idag....ska ut med hoj i morrn och jag bor 120 mil norrut....

okej 100 från jönköping... :fakta

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...