NU på Discovery

Det finns i full upplösning om man letar lite också.

Youtube kvalitet räcker för 5minuters klipp av något man är måttligt intresserad av, men visst har man inget annat val så...

Jag har avsnitten i HD kvalite på min server (pm:a om ni är intresserade) annars finns de på RU också.

"Recently, we featured a couple of guys, who made manpowered bicycles do amazing things"

Det är ju inte motorsport, men ser ut som de har grym precision. Vad heter det avsnittet?

Jag vet inte, men såna filmer finns ju massor på nätet.
Det dom visade på timewarp var lite och inte speciellt bra...

Det finns en engelsk kille som inte är så gammal som gör helt otroligt sjuka saker som baklängesnosewheelies och sånt.

Jag slangade hem massor av sånt förr, men nu har jag ingen koll...

Lite sånt finns ju i "Etnies"-filmerna

"Recently, we featured a couple of guys, who made manpowered bicycles do amazing things"

Det är ju inte motorsport, men ser ut som de har grym precision. Vad heter det avsnittet?

Fortsätt kolla. Det kommer hojar. Dom snackar bara om vad dom har testat innan, och kommer fram till att dom borde testa mc stunt! Och sedan gör det.

Kan man på något sätt se discovery över nätet? Stör mig så sjukt på att jag måste beställa digitalbox+abbonemang+bindnigstid+nästan 300kr i månaden för att jag ENBART vill ha discovery. Pirat kort? Streamat över nätet? Parabol? Hur kan man få in skiten utan att pröjsa en förmögenhet i månaden?? DIscovery är egentligen den enda vettiga kanalen som finns... allat annat suger kamelpung.. typ :D

Kan man på något sätt se discovery över nätet? Stör mig så sjukt på att jag måste beställa digitalbox+abbonemang+bindnigstid+nästan 300kr i månaden för att jag ENBART vill ha discovery. Pirat kort? Streamat över nätet? Parabol? Hur kan man få in skiten utan att pröjsa en förmögenhet i månaden?? DIscovery är egentligen den enda vettiga kanalen som finns... allat annat suger kamelpung.. typ :D

Har du comhem? I.s.f skaffa en dreambox och gå med i en grupp med tvillingkort. Du får alla kanalerna i hela utubudet för typ 29-39:- i månaden :tummenupp

Discovery suger tyvärr också kamelpung!

Dom visar bara repriser på repriserna dom redan har kört i repris.

Med detta sagt så står min TV på på den kanalen 50% av tiden den är igång.
Resten av tiden zappas det mellan National Geo, History och BBC knowledge.

Som tidigare talare sagt.. hur funkar dreambox??

*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back