Nu måste teorierna få ett slut!!! Och fakta skapas!!!

sKoG_

Oljemissbrukare =)
Gick med
26 Aug 2005
Hoj
125:a, men vilken???
Jag har sökt och sökt på forumet efter information om strypt CDI-box på Honda NSR. Allt jag hittar är massa teorier om vilka årsmodeller som har strypt cdi och om det finns en eller två och om man måste köpa nya för 500 eller 5000 kronor osv...

Nu måste det få ett slut

Skriv allt om era strypta NSR (glöm inte årsmodellen) här så vi kan få ett slutgiltigt svar i denna fråga!!!

sKoG_ skrev:
Jag har sökt och sökt på forumet efter information om strypt CDI-box på Honda NSR. Allt jag hittar är massa teorier om vilka årsmodeller som har strypt cdi och om det finns en eller två och om man måste köpa nya för 500 eller 5000 kronor osv...

Nu måste det få ett slut

Skriv allt om era strypta NSR (glöm inte årsmodellen) här så vi kan få ett slutgiltigt svar i denna fråga!!!

Läs HELA den här:
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=90792

sKoG_ skrev:

Nu måste det få ett slut

Nu när ja läser mitt inlägg låter det som om jag är nån predikande präst från 1700-talet :tungan

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...