Nu ligger ni skitigt till om ni jävlas...

CorbenDallas skrev:
Nä, man är inte det bara för man inte kan hålla tätt. Det ska helst vara en 60-70 år mellan perioderna där... :notme

Du går inte på toa ofta...tydligen har du stenkoll på det där..Men ja ska inte lägga mig i gamlingarnas värld..nejnej..

Acrid skrev:
Du går inte på toa ofta...tydligen har du stenkoll på det där..Men ja ska inte lägga mig i gamlingarnas värld..nejnej..
njaee, inte så vansinnigt. Inte som ni tjejer i allafall som måste gå var kvart...

hahaha, du är snart ifatt kära du...

Macho Woman skrev:
Jessica har mer praktisk rr-kunskap än de flesta grabbarna på det här forumet. Klart att hon ska vara här.

Måste man förresten vara syrra med någon här? Vem vill bli min brorsa?

Vadå?? Jag trodde vi var som syskon??
Men du har ju slutat prata med mig nu för tiden, du vägrar prata på icq och när jag ringer ifrån minuten-kön kl 23:30 på en lördag så lägger du på?? :confused:

MrGooFy skrev:
Men du har ju slutat prata med mig nu för tiden, du vägrar prata på icq och när jag ringer ifrån minuten-kön kl 23:30 på en lördag så lägger du på?? :confused:

Det var kanske just för att du ringde från Minuten kön som hon la på :D :p

MrGooFy skrev:

Försoning!?

Det är svårt att svara på ICQ när man inte sitter vid datorn (Min sambo hoggar den hela tiden. Jävla slyna!).

När du ringde från Minutenkön hördes det ju inte ett jäkla ord av vad du sade så det kändes lite meningslöst att snacka. Men jag har pratat in ett trevligt meddelande på ditt mobilsvar, så nu kan vi vara syskon igen. Fast det blir lite ofräscht kanske, eftersom folk brukar misstänka att vi är ihop... Du får sluta dumpa grejer i min handväska!

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025