Nu leker livet igen!

STORT grattis till helspons.
Jag höll på att sätta kaffet i fel strupe när jag läste "så har jag under hösten beslutat mig för att inte köra nästa år p.g.a. följande händelser". Men jag gillade slutet på din berättelse. Ska bli kul att följa. Ni blir ett giftigt Team :tummenupp
 
:Bugar :Bugar :Bugar :Bugar :Bugar

Ni förstår väl att det där bara kommer att bli för mycket för mig! Två toksnygga, fetroliga killar som är löjligt bra på att köra rr och som dessutom kör Gixxer 1000 = världens grymmaste hoj. Ni kommer aldrig att få vara ifred!!! :hej
 
Canoly skrev:
Trist, men kan inte bifoga fil av någon anledning

Aber bra jobbat, mensch!!! Och fett lycka till nästa år från oss som går 3 år i varje klass.
 
Last edited:
XENOMORF skrev:
lÖSENORDET ÄR: flickvän som av någon outgrundlig anledning prioriterar mat på bordet framför RR?????Kan någon vettig människa förstå???


Underligt fruntimmer... :va .. hade jag haft en kille med ett gediget intresse för rr eller nåt annat inom mc eller någon annan motorsport heller för den delen, skulle jag gladeligen gå på nudeldiet året runt om det gjorde att killen fick mer pengar att åka för. Är pojkvännen glad o nöjd blir ju antagligen jag det också i bara farten... :crash
 
Anneli.a skrev:
Underligt fruntimmer... :va .. hade jag haft en kille med ett gediget intresse för rr eller nåt annat inom mc eller någon annan motorsport heller för den delen, skulle jag gladeligen gå på nudeldiet året runt om det gjorde att killen fick mer pengar att åka för. Är pojkvännen glad o nöjd blir ju antagligen jag det också i bara farten... :crash

Jag skall visa henne detta inlägg! :banana

Fast hon har ju i.o.f.s. redan varit med en runda innan när jag körde motocross i min ungdoms glansdagar! Så lite förståelse kanske man skall ha......neeeeeeeej, VAD SÄGER JAG??? Har jag blivit en toffel eller!!!!! :stop


På dem bara!!!!!! :kulspruta
 
Skam den som ger upp, jag provar igen....
 

Bifogat

  • xeno sista.jpg
    xeno sista.jpg
    80.7 KB · Visningar: 119
Gött mos!!!

Buss på!

Och för den delen är Böffan ett äkta praktexemplar!
 
Grattis som fan Patrik.

Synd med gamla hojen, det är skit att folk inte har vett att lämna andras saker ifred.
 
Ohhh fett Xeno, med en Gixxer tusen blir du kung på :banana
Glöm inte att fästa lins camen till våren.
 
ah!!! nu vet jag Xeno... skippa frågan .. igen i PMet.. Gött! Hoppas jag rastar dig då på banan ;)

Jag .. helsponsrar mig själv.. suck. haha
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top